Gå til innhold

E65 eller N76? N95 hvis ok batterikapasitet....


N_R

Anbefalte innlegg

...kanskje litt snål sammenligning, men har lest en del tester osv, og valget ser ut til å bli en av disse.

 

Skal ha ny firma-telefon, og etter mye om og men endte jeg opp med disse to, som har hver sine fordeler og ulemper.

 

 

Må ha:

- 3G og Edge

- Beste måte å synce mot Outlook 2007

- Bra konferanse-muligheter - ofte nødvendig for meg å legge fra meg telefonen på bordet og fortsette samtalen, evt med andre i rommet

- Bra batterikapasitet og samtale-tid (eksempelvis utelukker vel dette N80 osv)

 

Kjekt å ha:

- Lading gjennom USB-datakabel - endel Nokia-telefoner gjør ikke dette...??

- Slank og praktisk mobil å ha med seg (ikke noe Communicator altså)

- Gjerne støtte for Outlook Exchange Mobile så jeg kan sjekke mail uten pc'en - så pop/imap støtte er nødløsninger....

- GPS støtte gjennom ekstern "klump" - N95 bruker nok for mye batteri.... :-)

- Brukbart kamera

- Stooor skjerm.... :-D

- Wi-fi - hvis jeg har bruk for dette i firmarelatert virksomhet (sende bilder til tv'en er altså ikke så nøye)

 

Null behov for:

- Spill og annen underholdning.

 

 

- tror klapp er mer solid enn skyv (grøsser når jeg tenker på 6280), men skyv har kanskje blitt mer solid etterhvert? Klapp er kanskje mer ubehagelig mot øret, eller fomlete å ta opp og ned? Hva er erfaringene deres her?

 

- Hvilke andre mobiler kan jeg vurdere? Har lest om og vurdert N71, N73, 7390, N80, N9x som mindre aktuelle enn disse to.... Sony Ericsson har jeg nå (W800), men er lei av dårlig joystick og for liten skjerm. Motorola, Samsung, HTC er jeg totalt ukjent med, og tror ikke jeg tør satse på dem. Litt "fegis" der altså.... :)

 

- N95 KAN være ett alternativ, men det fordrer en del bedre batterikapasitet enn N80..... :-)

Endret av N_R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...