Gå til innhold

Hvis du kunne endre fortiden.....


hemi-cuda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid tenkt på at jeg muligens hadde hatt et bedre liv idag om jeg ikke slutta på fotball.

Hadde kanskje hatt litt bedre kropp, og litt mer å bruke tida mi på.

Men så tenker jeg jo at da er det ikke sikkert at jeg hadde fått kontakt med noen folk jeg har kontakt med idag, og det vil jeg jo heller ikke.

Endret av v-gard
Lenke til kommentar

Jeg ville dratt tilbake til 26. Mai 1989, og høvlet Michael Thomas, slik at han ikke hadde scoret mål på overtid i kampen mot Liverpool , slik at Arsenal vant 2 - 0, og vant ligagull på målforskjell foran Liverpool.

 

Ellers ville jeg ha rettet opp personlige feil.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar

Fyrte nettop opp Red Alert 3, der russerne stikker tilbake i tid å knerter Einstein. Når de kommer tilbake skal de ødelegge de "allierte" elns med atomvåpen, men de har jo knerta Einstein. Artig sammentreff.

 

Jeg personlig ville dratt tilbake for å ta en kaffe med Salvador Dali, Evakuert før 9/11 og opplevd Woodstock 1969

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg ville dratt tilbake til 24. september 1066 og advart Harald Hårdråde om slaget ved Stamford Bru. På denne måten ville Hårdråde fått mer tid til å forbrede seg til slaget, og kanskje det hele ville ent med at Norge i 2008 var en Europeisk supermakt (?)

Endret av Srj. Fossen
Lenke til kommentar

Jeg ville dratt tilbake til når de første menneskene kom... Så ville jeg kvittet meg med dem. Også ville jeg tatt meg en avslappende øl mens jeg sakte forsvant inn i evigheten. Sånn jorden er reddet. Eller så ville jeg dratt til 1930 noe og sparka Hitler ned en trapp.  :hmm: hmm what to choose?

Lenke til kommentar
Jeg ville dratt tilbake til når de første menneskene kom... Så ville jeg kvittet meg med dem. Også ville jeg tatt meg en avslappende øl mens jeg sakte forsvant inn i evigheten. Sånn jorden er reddet. Eller så ville jeg dratt til 1930 noe og sparka Hitler ned en trapp.  :hmm: hmm what to choose?

Den første er genial. Du gjør ende på all lidelse i hele verden og utsletter det værste rovdyret noensinne.

Lenke til kommentar
Jeg ville dratt tilbake til når de første menneskene kom... Så ville jeg kvittet meg med dem. Også ville jeg tatt meg en avslappende øl mens jeg sakte forsvant inn i evigheten. Sånn jorden er reddet. Eller så ville jeg dratt til 1930 noe og sparka Hitler ned en trapp. :hmm: hmm what to choose?

Den første er genial. Du gjør ende på all lidelse i hele verden og utsletter det værste rovdyret noensinne.

 

Ja, men det er ikke spesielt fordelaktig for egen del.

 

Jeg ville tatt med meg masse teknologisk stuff og dratt tilbake til oltiden for å bli gud.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, nå har ikke jeg lest alle innleggene så vet ikke om noen har nevnt det.

Men hvertfall om det er mulig å bygge en tidsmaskin å reise i tiden, ville

det jo da alerede blitt gjort, ville det ikke?

Personelig mener jeg at det ikke er mulig å reise tilbake i tid for å rette på ting

som har skjedd. Derimot ser jeg ikke bort i fra muligheten ved å reise i tiden,

jeg tror det er mulig å reise i tid. Hvordan, hvor du vil ende opp og eventuelt hvorfor vet jeg ikke.

 

Kanskje noen har noe synspunkter på dette?

 

(foresten jeg er ny her så jeg vet ikke om det passer seg å spørre spm i alerede "bestemte"

topics, bare å sifra hvis jeg gjør noe galt, takk:)

Lenke til kommentar

Mange ting en kunne ha gjort.

 

Sørge for at Alexander lever til han blir 70 eller noe slikt. En kan jo lure på hvor mye det ville forandret historen... Ville han ha eroberet hele India og det som ble romerriket i tilegg til det han erobret? Kanskje også Kina, men hvem vet.

 

Eller hva med å sørge for at England beholder amerika. Ville jo gitt ganske store forandringer.

 

Hva med Norge aldri under Danmark, det ville jo forandret veldig mye her i det minste om ikke så mye i resten av verden.

 

Men sannynligvis ville jeg ikke gjort noen av delene. Det er så håløst å vite, men man ville jo forandret hele historien om man gjorde slike store ting og en anner ikke hva rart kan bli resultatet mange år senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...