Gå til innhold

Syk spillprestasjon ..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Beklager så meget, hr moderator.

Så også at denne linken var lagt ut tidligere, så da taper ikke verden signifikant på at denne tråden stenges.

gogogo

Endret av demeyfint
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke si at det er fake, men det er neimen ikke langt unna heller.

En datamaskin kunne kanskje klart dette og jeg har store problemer med å tro at dette gjøres på en arkademaskin med en digital kontroller... Jeg heller nok til teorien om at det er en digital spiller.

Men jeg har sett såpass mye rart oppgjennom spilltiden min så jeg blir ikke mye forundret om jeg tar feil :)

Skrevet

Vet ikke hva som er sykest... spillet... eller han som spiller det :confused:

Det er ihvertfall litt :ermm: enklere enn det ser ut... Hele romskipet han styrer er ikke et mål. Kun en liten flekk oppe på romskipet teller som treff...

Skrevet

Jeg syns også det ser imponerende ut.. Uansett, jeg har et spørsmål: Noen av dere som vet om et slikt spill til Playstation 2 som ikke suger balle?

Skrevet (endret)

Har postet denne tidligere i tråden «Verdens vanskeligste spill». Gjør et søk på «Ikaruga», så finner du en video som er omtrent like vill. Der styrer spilleren attpåtil 2 romskip - ett med hver hånd.

Edit: Fant videoen.

Endret av Penneknekt
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...