Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Er eg den einaste som får opp feilmeldingar i fleng? :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Nope. Kan det ha noko med å gjere med versjonen eg brukar? Minnas at det gjerne var ein beta. :/

Skrevet
Spørs hva du mener med "streame", hvis du har delte filer over nettverket kan du spille av filer som er på en annen pc ja. :)

På samme måte som Vlc kan streame musikk på :)

Skrevet
Spørs hvilken måte det er på. Vlc kan vel opprette en stream type http://192.168.0.1/8080 altså lokal ip og en dedikert port, er det sånn streaming du mener?

edit: innlegg nr. 3000! :fun:

Jepp. Som å sende musikk på nett med buffering uten å måtte dele mapper osv.

Skrevet

Det tror jeg ikke MM er i stand til dessverre. Er mulig det finnes et script som kan gi deg den funksjonaliteten, men da må du nok lete litt. Ellers så er vel vlc i stand til å gjøre dette på en enkel måte, så hvorfor ikke bruke det?

Skrevet
Det tror jeg ikke MM er i stand til dessverre. Er mulig det finnes et script som kan gi deg den funksjonaliteten, men da må du nok lete litt. Ellers så er vel vlc i stand til å gjøre dette på en enkel måte, så hvorfor ikke bruke det?

Fordi jeg lurte på om MM hadde denne funksjonen da jeg finner MM mer oversiktlig som genial :) Vlc er litt for enkel

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

I visningen Artist & Albumartist listes alle album fra hver artist opp.

Er det noen mulighet å gruppere album på artist, slik at hver artist kun listes en gang? F.eks Coldplay (5 album) e.l. slik man har i WMP11?

Endret av lavik
Skrevet

Nei. Det er fordi du:

1) Har 0 flerartist album

2) Ikke har tagget flerartist album riktig.

Alison Krauss (feat. Brad Paisley) bør skrives som

Alison Krauss; Robert Plant

i artist feltet. I albumartist-feltet trenger du kun å skrive "Alison Krauss".

Skrevet

Når jeg dobbeltklikker på en sang så legges alle sangene jeg har i bilioteket i spillelisten. Hvordan kan jeg kun få den sangen jeg klikket på til å legge seg i spilles nå/spillelisten ?

Skrevet
Når jeg dobbeltklikker på en sang så legges alle sangene jeg har i bilioteket i spillelisten. Hvordan kan jeg kun få den sangen jeg klikket på til å legge seg i spilles nå/spillelisten ?

Ingen som kan hjelpe meg ? Har sittet 2 timer og prøvd det meste nå :(

Skrevet

Om hele biblioteket legges til er det fordi du ser på alle sangene i en liste. Søk f.eks. på en sang, spill gjennom Artist & Albumartist (og evt Album) for å ikke få hele bilioteket i spillelisten.

Skrevet

Hei og takk for svar. Men jeg fortod ikke svaret ditt :( Jeg er vant til å bruke musicmatch. Der har man ett bibliotek og så dobbelklikker man på den sangen som man vil ha i spillelisten.

Er det ikke mulig å legge en sang in på en spilleliste og ikke hele album eller alt fra den aktuelle artisten ? Mulig at jeg spør dumt men . . . . . .

Høres jo litt rart ut at man må søke etter aktuell sang og så legge den inn i en spilleliste. Kjekkest er jo bare å rulle seg nedover "biblioteket" og så trykke på de aktuelle sangene etterhvert som man ruller seg nedover listen.

Skrevet
Hei og takk for svar. Men jeg fortod ikke svaret ditt :( Jeg er vant til å bruke musicmatch. Der har man ett bibliotek og så dobbelklikker man på den sangen som man vil ha i spillelisten.

Er det ikke mulig å legge en sang in på en spilleliste og ikke hele album eller alt fra den aktuelle artisten ? Mulig at jeg spør dumt men . . . . . .

Høyreklikk og spill av neste eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...