Gå til innhold

Soldier Front | Tactical Free MMOFPS!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mer taktisk, og warrock er ikke dritt, ser ut til at innlegget ditt er dritt, alle påstandelser må underbygges.

8007119[/snapback]

Innlegget mitt er ikke dritt. Jeg lurte på om dette spillet var like dårlig som WarRock. Stilte ett spørsmål om hvorvidt dette var like dårlig laget som WarRock. Trenger ikke da underbygge hvorfor WarRock er dritt gjør jeg?

Dette var jo dårligere enn WarRock. Er jo ikke mulig å starte engang!

8009881[/snapback]

Du gjør noe feil. Og det er ikke grunn til å kalle det dårlig på grunn av at du ikke klarer å starte det. Da er det du som er dårlig.

8010183[/snapback]

Feil. Jeg har gjort akkurat som jeg skal. Har også snakket med flere som spiller det. Elendig innloggingssystem.

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har spilt CS 1.6... jøss, veldig lenge ihvertfall

Jeg har spilt CS:S en god del

Jeg har spilt BF2 400+ timer

Jeg droppet dem alle for å spille WarRock.

Fordi det i utgangspunktet er gratis å spille WarRock, betyr ikke det at det er noe dårligere av den grunn. Jeg lukter trangsynte "merkevare-addicts" på dette forumet :tease:

Jeg gir Soldier Front en klar :thumbdown:

Jeg spilte dette i ca. en uke fra WarRock-betaen stengte og vi gjorde oss klar til Retail-versjonen kom ut... Soldier Front er litt for seigt og treigt, og er mer enn noe annet et direkte forsøk på å kopiere WarRock og bevege det litt nærmere CS.

-Dårlig fysikk

-Dårlig design

-Seigt gameplay

Og hvordan kan du si at Team Play er bedre i SF enn i WarRock. rofl. Høres ut som du ikke kjenner noen av spillene så veldig godt. :nei:

Fordi det i utgangspunktet er gratis å spille WarRock, betyr ikke det at det er noe dårligere av den grunn. Jeg lukter trangsynte "merkevare-addicts" på dette forumet  :tease:

Jeg gir Soldier Front en klar  :thumbdown:

Jeg spilte dette i ca. en uke fra WarRock-betaen stengte og vi gjorde oss klar til Retail-versjonen kom ut... Soldier Front er litt for seigt og treigt, og er mer enn noe annet et direkte forsøk på å kopiere WarRock og bevege det litt nærmere CS.

-Dårlig fysikk

-Dårlig design

-Seigt gameplay

Og hvordan kan du si at Team Play er bedre i SF enn i WarRock. rofl. Høres ut som du ikke kjenner noen av spillene så veldig godt.  :nei:

8327282[/snapback]

Hadde ikke prøvd spillet når jeg skrev denne tråden høhø, nå har jeg spilt den og må nok være enig i at det suger både opp og ned. Så dritbra ut, men dette suger, skulle trodd granater var noen småsteiner, og at når man kaster en granat så er det alltid motvind som hindrer at du kaster langt.

Styr unna spillet, men for folk med litt dårlig PC er dette en helt OK spill.

WarRock FTW, ha en 1 vs 1? :roll: Så ser vi xD

specnaz91: Det er faktisk folk her som velger å betale for å få det beste av det beste( bf2 eks). jeg ser du stadig "reklamerer" for gratis spill som warrock, dette og det gamle spillet global ops.

Tror du egentlig bare må inse at flesteparten her heller vil spille feks bf2  :)

8000556[/snapback]

Bullshit! det er mye gøy i gratis spill også!

Fordi det i utgangspunktet er gratis å spille WarRock, betyr ikke det at det er noe dårligere av den grunn. Jeg lukter trangsynte "merkevare-addicts" på dette forumet  :tease:

Jeg gir Soldier Front en klar  :thumbdown:

-Dårlig fysikk

-Dårlig design

-Seigt gameplay

Og hvordan kan du si at Team Play er bedre i SF enn i WarRock. rofl. Høres ut som du ikke kjenner noen av spillene så veldig godt.  :nei:

8327282[/snapback]

Hadde ikke prøvd spillet når jeg skrev denne tråden høhø, nå har jeg spilt den og må nok være enig i at det suger både opp og ned. Så dritbra ut, men dette suger, skulle trodd granater var noen småsteiner, og at når man kaster en granat så er det alltid motvind som hindrer at du kaster langt.

Styr unna spillet, men for folk med litt dårlig PC er dette en helt OK spill.

WarRock FTW, ha en 1 vs 1? :roll: Så ser vi xD

8327853[/snapback]

Hva f**n? du oppfordrer alle til å spille et spill du ikke engang hadde prøvd når du laget tråden?

Og du kaller oss late? :mad:

Som du sa selv: PRØV spillet først!

Endret av Bjohansen

Blir utrolig lei av at du gang på gang kommer med tråder der du reklamerer gratisspill med "PRØV DETTE SPILLET DET ER DRITBRA HERLIG TEAMPLAY OG GRAFIKK!!", der resten av innlegget består av klipp og lim fra nettsiden til spillet. Og så har du ikke prøvd spillet engang? Og når noen sier noe negativt om spillet så er det eneste du sier "tidlig beta/alpha". Og angående det siste innlegget ditt i denne tråden; snakk om helomvending.

Ta deg en bolle.

Endret av TomFu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...