Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Dette er tråden der det er snakk om NWN2 generelt, spørsmål om hjelp, tips er også velkomne. REGLER: 1. Ikke noe spam. Spammere vil bli rapportert! 2. Ingen linker til MP hacks. 3. Helst bare snakk om NWN2 generlt 4. Ikke noe Off Topic! 5. Dette er ingen tråd om NWN2 Toolset. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ordforklaringer: NWN2: Neverwinter Nights 2 MP: Multiplayer Nyttige Linker: Omtale om NWN2 NWN2 Forums NWN2 Hjemmeside Neverwinter Nights 2 Toolset, Den Store Tråden NWN2 Din build NWN2 - The Keep-tråden Endret 15. februar 2007 av Slettet-aNZFa3
andir Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Denne tråden blir vel antakligvis stengt, siden man ikke er så glade for samletråder her på forumet. Uansett, Neverwinter Nights 2 er knall. Spiller igjennom med en Fighter/Barbarian/Frenzied Berskerer/Blackguard nå, en skikkelig ond jævel med en enda værre Warmace. Prøvde ikke ut craftingsystemet første gangen, men har satt meg litt mer inn i det nå. Man kan lage gjenstander som er mye bedre enn de man finner til vanlig. Har planer om å prøve ut onlinemulighetene snart, da jeg spilte Neverwinter Nights 1 online en god del over en lang periode. Har lyst til å spille på en PW-server, men det at jeg må laste ned en spesiell fil for hver server jeg vil prøve, holder meg litt tilbake. Håper det kommer en eller flere expansion packs, vil ha Epic-levler (og Shifter-klassen)! Edit: Obsidian har en utviklerblogg for NWN 2, den kan du lese -> HER. Står litt om den oppkommende 1.05-patchen der, og bloggen vil bli oppdatert etterhvert. Endret 15. februar 2007 av andir
Xander^ Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Ble ikke så populær denne tråden men uansett.. Skal sett opp nwn2-server og lurte på hvilke systemkrav dedicated server krever.. Har googlet meg halvt ihjel uten hell..
Civilix Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Ble ikke så populær denne tråden men uansett.. Skal sett opp nwn2-server og lurte på hvilke systemkrav dedicated server krever.. Har googlet meg halvt ihjel uten hell.. Det er ikke gitt ut noe offesiellt angående krav til server, men utifra erfaring kan jeg si dette: raskest mulig singel core ytelse på cpu, så mye minne som du har mulighet til å ha(3GB+), og rundt ~150kbit netthastighet per player på server. I tillegg er det endel avhengig av modulen du kjører, minne- og nett-bruk kan variere veldig etter hvordan modulen er bygd opp.
Xander^ Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Tenkte å bruke følgende hw: Athlon 64 3200+ 2 GB DDR-minne Et jalla PCI-skjermkort Har forøvrig 2 Mbit opphastighet. Dette burde jo holde i massevis hvis utgangspunktet er et fåtall spillere og mest sannsynlig de modulene som kom originalt med spillet.. Ser at jeg mer eller mindre er tvunget til å kjøre microsoft-basert OS.
Civilix Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Tenkte å bruke følgende hw: Athlon 64 3200+ 2 GB DDR-minne Et jalla PCI-skjermkort Har forøvrig 2 Mbit opphastighet. Dette burde jo holde i massevis hvis utgangspunktet er et fåtall spillere og mest sannsynlig de modulene som kom originalt med spillet.. Ser at jeg mer eller mindre er tvunget til å kjøre microsoft-basert OS. For 4 spillere, som er maks i den offesielle kampanjen, burde den pcen holde ja. Som du sier så er du nødt til å brude windows os da serveren bruker .Net2.0 som fungerer dårlig på linux.
ttt Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg