kris-pc Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 hei...trenger litt hjelp med talents build! har en 38 paladin som min main nå for tiden! trenger å finne en bra build som jeg kan bruke til både lvling å instancer! noen som kan hjelpe? Takk! :!:
Bleach Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 hei...trenger litt hjelp med talents build!har en 38 paladin som min main nå for tiden! trenger å finne en bra build som jeg kan bruke til både lvling å instancer! noen som kan hjelpe? Takk! :!: 7948903[/snapback] Retribution! mest damage.. også brukbar talentstre som offtank i instances..
kris-pc Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 tenkte å kjøre holy/pro eller holy/reti....høres det bra ut? eller burde jeg bare satse på en side?
Kombat-Kaare Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 tenkte å kjøre holy/pro eller holy/reti....høres det bra ut?eller burde jeg bare satse på en side? 7949430[/snapback] Retribution fullt ut, alt etter crusader strike kan du godt sette i holy eller protection. (Holy gir enda en damageøkning i form av 10% mer strength)
Bleach Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 tenkte å kjøre holy/pro eller holy/reti....høres det bra ut?eller burde jeg bare satse på en side? 7949430[/snapback] Noe du kan gjøre er å putte 5 talents points i Spiritual Focus, og dermed ha på Concentration Aura. Dette gjør at du har 95% chance to ignor holy spell interruption når du kaster healing spells
kris-pc Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 etter som jeg har erfart er at paladin er sec healer eller sec tank! derfor tengte jeg at holy/protec var bra!
Nstin Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Paladins gjør ganske mye dmg egentlig. Ikke mer enn reine dps klasser, men du kan også heale. Gå for retri du. Du healer fortsatt helt ok
Walts Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 etter som jeg har erfart er at paladin er sec healer eller sec tank!derfor tengte jeg at holy/protec var bra! 7949945[/snapback] Holy/prot er ikke bra vis du i det hele tatt skal komme deg til 60/70, gå retri fult ut, så putter du ting i holy som forbedrer healing din litt.. bam du er lvl 60/70 før du vet ordet av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå