Edstro Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hei. Jeg vurderer å kjøpe windows vista ultimate retail. Men bør jeg vente et halvt år? Slik at det får godt en stund og endel feil er rettet opp. Hva anbefaler dere meg?
orjanos3.16 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Selv kommer jeg ikke til å kjøpe Vista før jeg føler jeg må, men et alternativ er å ha to operativsystem på maskinen, og får man problemer med f.eks et spill i Vista, kan man altids kjøre det i XP. Har du lyst på Vista nå ser jeg ingen grunn til å vente.
myhken Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Halvt år er kanskje i lengste laget, men var jeg deg ville jeg ha ventet litt. Jeg har nå installert Vista på to pc'er, og det er en rekke små problemer, som drivere og programmer som ikke funker enda. Så jeg kan nok ikke bruke Vista som en full erstatning før om en måned eller to. Men jeg kjører dual boot på begge, og liker bruker tiden fremover til å teste de ulike programmene mine, og så finner jeg ut hva jeg trenger og ikke trenger å skaffe nytt. Ellers liker jeg å bruke Vista og det er ett bra OS. Hadde jeg bare fått lyd på den bærbare, hadde jeg vært kjempe fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå