morten111340 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Ja, som det står i "emnet". Hva syns du det bør lages spill om? Endret 15. februar 2007 av morten111340
Propofol Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det bør lages et spill som ambulanseyrket, helst paramedics. Altså et spill der du må ta medisinske avgjørelser og sørge for at en pasient overlever. Det finnes ikke noe slikt spill den dag i dag. Et slikt spill hadde fått en meget høy kultstatus!
Kontorstol Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Et spill om en katt, der du skal leve som en katt!
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 1. Verdenskrig er en konflikt det har kommet overraskende få spill om, mens vi drukner i spill fra 2.
Szmekken Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Uten å røpe mitt sublime spillkonsept som jeg har tenkt å selge for mangfoldige millioner Så kan jeg jo foreslå et spill om Vietnam krigen, det er selvsagt laget en rekke slike spill, men ingen som dekker mitt krav om genuin Vietnam stemning som i mange av filmene. Det er i det hele tatt laget alt for mange WW2 spill...
Firvulag Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Spill-utvikler simulator! administrere teams og designe spill basert på sjanger og type og alt mulig rart, skaffe sponsorer og utgivere og slikt ^^
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hvis det skal være flere WW2-spill, kan de i allefall lage spillene sett fra en annen synsvinkel en kun amerikanernes. Det er omtrent ingen spill som viser konflikten fra noen av aksemaktenes sider, og selv om den største konflikten i hele WW2 foregikk i Russland er det overraskende lite fra deres synspunkt.
gtamann Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 et ranespill som man kan rane banker, butikker osv..
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 et ranespill som man kan rane banker, butikker osv.. 7945712[/snapback] Finnes ikke det da? (tenker på nicket ditt) Eller mener du mindre biltyveri, mer butikk- og banktyveri?
-sparks- Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Uten å røpe mitt sublime spillkonsept som jeg har tenkt å selge for mangfoldige millioner Så kan jeg jo foreslå et spill om Vietnam krigen, det er selvsagt laget en rekke slike spill, men ingen som dekker mitt krav om genuin Vietnam stemning som i mange av filmene. Det er i det hele tatt laget alt for mange WW2 spill... 7945554[/snapback] battlefield vietnam burde være noe for deg mye bra musikk fra den tiden ivertfall...
Comprade Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det bør lages et spill som ambulanseyrket, helst paramedics. Altså et spill der du må ta medisinske avgjørelser og sørge for at en pasient overlever. Det finnes ikke noe slikt spill den dag i dag. Et slikt spill hadde fått en meget høy kultstatus! 7945458[/snapback] Det er halvveis feil, egentlig. Finnes et spill om det til Nintendo DS. men der du jo en som opererer da.
-sparks- Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det bør lages et spill som ambulanseyrket, helst paramedics. Altså et spill der du må ta medisinske avgjørelser og sørge for at en pasient overlever. Det finnes ikke noe slikt spill den dag i dag. Et slikt spill hadde fått en meget høy kultstatus! 7945458[/snapback] Det er halvveis feil, egentlig. Finnes et spill om det til Nintendo DS. men der du jo en som opererer da. 7945814[/snapback] + til wii.
Szmekken Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Uten å røpe mitt sublime spillkonsept som jeg har tenkt å selge for mangfoldige millioner Så kan jeg jo foreslå et spill om Vietnam krigen, det er selvsagt laget en rekke slike spill, men ingen som dekker mitt krav om genuin Vietnam stemning som i mange av filmene. Det er i det hele tatt laget alt for mange WW2 spill... 7945554[/snapback] battlefield vietnam burde være noe for deg mye bra musikk fra den tiden ivertfall... 7945798[/snapback] Ja battlefield Vietnam er et slikt spill, men det er jo litt utdatert nå...
ainstainy Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Eg syns det sko blitt laga et rpg spill fra virkeligheten sån at du konne gått him i ditt eget hus å gjort masse kødd.. Gått å rana naboen..
Rullebabb Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 enig med vietnam spill.. Et Vietnam spill der du er i basen din.. å kan simpeltent gå ut i jungelen å delta i forskjellige oppdrag som starter når du snakker med personer som da gir deg oppdrag (''quests'') har veldig lyst å se skikkelig trang vietnam jungel med rennende vann og levende atmosfære med dyr og slike ting. f.eks må man passe seg for sumpene med blod igler, krokodiller og tigre som lurer. Alt dette i dyppende i neste generasjons grafikk. Mange tenker.. det er jo ett slikt spill battlefield vietnam var jo nesten slikt. men tenker et mye mer ikke linært en player spill. Alt dette fåregår i FPS, hvor historien på spillet har en stor rolle. Noen ganger blir historien dratt videre med å delta i viktige større slag, der du ikke bare går i trang jungel med noen få medsoldater. men en stor slagmark med fly som slepper napalm der du vil. (tenker på We were soldiers) men et slikt spill skal man nok seee laaaaaaaaaaangt etter:p
Szmekken Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Rullebabb, du leser mine tanker :!: ...Det der pluss god Vietnammusikk, så er det bankers
............... Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Noe GTA online lignende. Eller kanskje et kristen spill? kan være judas eller jesus. Det hadde jeg kjøpt!
Propofol Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det bør lages et spill som ambulanseyrket, helst paramedics. Altså et spill der du må ta medisinske avgjørelser og sørge for at en pasient overlever. Det finnes ikke noe slikt spill den dag i dag. Et slikt spill hadde fått en meget høy kultstatus! 7945458[/snapback] Det er halvveis feil, egentlig. Finnes et spill om det til Nintendo DS. men der du jo en som opererer da. 7945814[/snapback] + til wii. 7945847[/snapback] DET FINNES IKKE NOE SLIKT SPILL! Det der til DS og Wii er noe helt usannsynlige greier der du utfører en operasjon for å komme på time-highscores og annet fjas. Ingen spill i dag er slik jeg ønsker det: - at du må ta medisinske avgjørelser - avgjøre om pust, puls og f.eks. blodtrykk er innenfor normale verdier - medisinere rett (hvis du medisinerer feil oppstår det forgiftningstilstander) - et spill med fokus på pasient som helhet, ikke meningen å kjøre fortest mulig Se for dere at spillet starter med at du får en melding fra akuttmedisinsk kommunikasjonssentral om følgende: "AMK til bil 12-2, akutt oppdrag til furøya. Mannlig pasient klager over brystsmerter og har fallende bevissthet". Du må nå følge pasient fra skadestedet helt til sykehus.
Szmekken Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Er det ikke da bare et alternativ å bli lege?
Propofol Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Er det ikke da bare et alternativ å bli lege? 7945999[/snapback] Om man plutselig feiler som lege vil jeg tro at det får litt mer alvorlige konsekvenser enn "Game Over"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå