Gå til innhold

Erfaringer med JetCarrier.com


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har også brukt jetcarrier mye før og faktisk hatt lite problemer med de, men i det siste har ytelsen og kvaliteten stupt i gulvet. Jeg hadde to forskjellige pakker som hadde fått shippet via JC og den ene var viktigere enn den andre. Det er snakk om to forskjellige sendinger her , bare sånn at det er poengtert.

 

Jeg betalte for den som det var mest hastverk for meg å få tak i og ventet å se den bli klargjort for utsending.

 

Men den andre sendingen ente opp på listen over klargjorte forsendelser , der man ser tracking osv , men i dette tilfelle ingen tracking. Jeg ringte de og lurte på om det hadde skjedd en feil. Men de sa da at den ville bli klartgjort i løpet av morgen dagen. Jeg ringte så igjen seinere for sjekke opp igjen og fikk igjen beskjed om at den var rett rundt hjørnet.

 

Så blir jeg dritlei , pakken jeg venter sånn på er nye skiver til bremsene på bilen min og jeg er gørrlei av å kjøre rundt med kast i de. Farlig er det og. Så jeg ringer igjen lettere irritert , får snakke med en av konsulentene og forklarer min frustrerende situasjon. Da får jeg forklart at siden jeg hadde en annen pakke som var forfalt betaling på så holdt de igjen også pakken som jeg hadde betalt for. Jeg forklarte at jeg hadde akutt behov for pakken og det var lagt inn planlegging for å få tatt imot disse , installert dem osv. Hun sa så at hun kunne frigi pakken min slik at den ble sendt ut. Så var hun litt forulempet fordi jeg var krass med henne i starten på samtalen , noe jeg til en viss grad var , men jeg hadde en hyggelig tone ganske fort etter samtalen kom i gang. Jeg beklaget at jeg var krass og sa det var ikke meningen at hun skulle føle det mot henne personlig , men det er nå sånn engang at hun representerer et firma som lager krøll for meg , så ergo så blir det noe pepper å få.

 

Og 2 dager etterpå , fremdeles ikke noe forandring på siden min .

 

Så jeg sier som flere , sjekk først om det er andre som kan shippe for deg , fedex er min favoritt , ups suger , basert på mange tidligere erfaringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...