Gå til innhold

Outlook og organisering av sendte elementer


Rune69

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

 

har en bekjent som lurer på en spesiell ting, i alle fall er det det for meg...

 

Han kjører forøvrig Office 2003.

 

I Outlook finnes det jo mange muligheter for å organisere e-postene som renner inn, denne karen har laget mapper for kunder, der e-postene er satt opp med regler og detter inn i de riktige mappene.

 

Nå ønsker han også å plassere sendte elementer (altså i praksis alle mailer som går mellom ham og kunden) i denne undermappen.

 

Er dette mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken versjon av outlook han har, men i 2007 versjonen har du i allefall muligheten til å lage en regel på det.

 

Velg rules and alerts, new rule, move messages sent to a distibution list to a folder, og check messages after sending.

 

Velg så under hvem det gjelder, og hvilken folder de skal lagres i.

 

Jeg vet desverre ikke om noen metode å automatisere denne til alla kontakter. Men han kan kopiere den, og bare foranre kontakt og folder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...