Rune69 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 hei, har en bekjent som lurer på en spesiell ting, i alle fall er det det for meg... Han kjører forøvrig Office 2003. I Outlook finnes det jo mange muligheter for å organisere e-postene som renner inn, denne karen har laget mapper for kunder, der e-postene er satt opp med regler og detter inn i de riktige mappene. Nå ønsker han også å plassere sendte elementer (altså i praksis alle mailer som går mellom ham og kunden) i denne undermappen. Er dette mulig?
lain Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Vet ikke hvilken versjon av outlook han har, men i 2007 versjonen har du i allefall muligheten til å lage en regel på det. Velg rules and alerts, new rule, move messages sent to a distibution list to a folder, og check messages after sending. Velg så under hvem det gjelder, og hvilken folder de skal lagres i. Jeg vet desverre ikke om noen metode å automatisere denne til alla kontakter. Men han kan kopiere den, og bare foranre kontakt og folder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå