Gå til innhold

Resident Evil 4 pc hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg sitter og spiller Resident Evil 4 (BioHazard 4 om du vill) på pc. Jeg har lasta ned en sånn "mousefix" slik at jeg kan spille det med musen og ikke tastaturet.

Men jeg har kommet til en gård, rett etter starten. Så skal jeg gå ned en bakke. Men når jeg begynner å gå så tar de "folka aka hjernedødesatanunger" å skubber en stor stein på meg, så jeg må trykke knapp "1" for å sprinte, noe som er greit nokk. Men når jeg kommer på slutten av det derre sprintinga får jeg beskjed om å trykke "R1"?? Wtf liksom. Jeg spiller ikke på PlayStation! Noen som har noe hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OT:Jeg har å spillt det på pc og synes det ligner en dårlig emulator, men hvor henta du mouse fixen da :D

Endret av Tdnoz
Skrevet (endret)

I og med at dette er et forum for PC spill, og den utgaven av RE4 ikke kommer ut før i april, er det jo komplett umulig å gi deg noen hjelp. Beklager! :hmm:

Endret av dapre
Skrevet
I og med at dette er et forum for PC spill, og den utgaven av RE4 ikke kommer ut før i april, er det jo komplett umulig å gi deg noen hjelp. Beklager!  :hmm:

7966208[/snapback]

Det har da kommet ut i England!

Skrevet
I og med at dette er et forum for PC spill, og den utgaven av RE4 ikke kommer ut før i april, er det jo komplett umulig å gi deg noen hjelp. Beklager!  :hmm:

7966208[/snapback]

7966375[/snapback]

Pfft, Due for release on 01/03/2007

Skrevet

Neppe. Med mindre alle tilgjengelig pris-søkemotorer og Gamespot har gått glipp av noe du har fått med deg....

Skrevet

Merk at spillet som omtales heter Biohazard og ikke Resident Evil, som serien kalles her i vårt hjørne av verden. Det er den asiatiske utgaven trådstarter har fått tak i.

Skrevet
Det er den asiatiske utgaven trådstarter har fått tak i.

Nuvel...

Ikke rart det bare er problemer :D

Er slike spill kompatible på europeiske maskiner da ?

Eller fungerer spill uavhengig av landegrenser ?

Skrevet
Er slike spill kompatible på europeiske maskiner da ?

Eller fungerer spill uavhengig av landegrenser ?

7966697[/snapback]

Må ha kompatibel Windows

7966953[/snapback]

Si meg, når du tenker deg nøye om, har du noen gang hørt om PC-spill-landegrenser?

OnT: Er det noen som har spillt dette spillet på PS2 som kan si meg hviken knapp de trykker (og hva den gjør) for å dodge den "rullende steinen" som gjør at jeg drar håret av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...