Ty4on Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Så at N92 skal komme i 1. kvartal. Har ventet i evigheter på den stygge teknobomben. Spesifikasjoner Bilder: Diskuter! Endret 11. mars 2007 av Ty4on
Ola92 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg personlig foretrekker N95 overfor denne, men jeg har hørt noe om at TV-funksjonen på N92 ikke vil fungere i Norge! Med tanke på at det er TV-funksjonen som gjør denne mobilen spesiell er det jo litt unødvendig å kjøpe denne. Anyway, valget er ditt!
molna Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 De fleste som ser N92 i butikk blir skremt av størrelsen. Denne vil nok selge mest over internett...
Ty4on Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Jeg personlig foretrekker N95 overfor denne, men jeg har hørt noe om at TV-funksjonen på N92 ikke vil fungere i Norge!Med tanke på at det er TV-funksjonen som gjør denne mobilen spesiell er det jo litt unødvendig å kjøpe denne. Anyway, valget er ditt! 7941953[/snapback] Hadde aldri tenkt å kjøpe den. Jeg bare venter på at ting kommer i butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå