Gå til innhold

Fallout 2 mods?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på samme leteturen flere ganger, men finner ingen mods som er verdt å satse på.

Noen folk driver derimot og lager en slags Fallout Tactics engine-greie... husker selvfølgelig ikke hva den heter, men det er forkortet med noe sånn som FETE eller.no

Hvist du googler "Fallout engine mods" og tilsvarende en stund, så finner du det nok.

Riktig nok er det ikke en F2 mod, men det er en egen engine som er helt lik, bare ikke noe story/innhold, men den har mye mye bedre grafikk. Derimot er det folk som bruker denne engine til å prøve å lage F2 og F1 på nytt. Er en stund siden jeg skjekka det ut, så det er mulig de er kommet noe lenger.

 

Lykke til hvertfall.

 

War, war never changes..

Lenke til kommentar

Meiner du denne her? Ser ut som ein god idè, men dei er visst ikkje ferdige... Håper dette ikkje blir eit av dei evigheitsprosjekta som aldri kjem i mål, kunne verkeleg tenkt meg ein oppussa Fallout-motor.

 

Driv og spelar igjennom Fallout 2 for første gong no. :) Måtte gi opp sist på grunn av bugs, men det ser ut til at det går betre på den nye PCen min. Knallspel, men eg trur eg held ein liten knapp på Fallout 1 so langt.

 

Kay

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg finne "patch 1.2" som er den riktige for denne delen av verden?

Prøvde med UK versjonen men det gikk ikke.

7947543[/snapback]

Gikk fint med US patchen :D

Noen som vet om noen triks for å få de gamle save gamene til å virke?

Eventuelt om noen vet om det er så mange bugs i det orginale spillet at det ikke er verdt å ha upatchet?

Lenke til kommentar
Det er ingen tidsbegrensning i Fallout 2.

7952234[/snapback]

Så det at den gamle fyren maser på deg i drømmene er bare for gøy?

7954855[/snapback]

Ikke for "gøy", men for å minne spilleren på at man faktisk har et viktig oppdrag, og ikke bare reiser fra sted til sted og utforsker.

Lenke til kommentar
Det er ingen tidsbegrensning i Fallout 2.

7952234[/snapback]

Så det at den gamle fyren maser på deg i drømmene er bare for gøy?

7954855[/snapback]

Ikke for "gøy", men for å minne spilleren på at man faktisk har et viktig oppdrag, og ikke bare reiser fra sted til sted og utforsker.

7956009[/snapback]

Jaja selvfølgelig men det skjer liksom ikke noe vist jeg somler.

Lenke til kommentar
Det er ingen tidsbegrensning i Fallout 2.

7952234[/snapback]

Så det at den gamle fyren maser på deg i drømmene er bare for gøy?

7954855[/snapback]

Ikke for "gøy", men for å minne spilleren på at man faktisk har et viktig oppdrag, og ikke bare reiser fra sted til sted og utforsker.

7956009[/snapback]

Jaja selvfølgelig men det skjer liksom ikke noe vist jeg somler.

7957580[/snapback]

nix

Lenke til kommentar

En annen ting jeg lurer på (gidder ikke å lage ny tråd), jeg fant en plasma rifle ting (YK42B Pulse Rifle) som jeg brukte på en fyr i dress men gjorde ikke mer en ca 12 skade, hvorfor klarte jeg ikke mer?

Han hadde ikke noe særlig armor så vidt jeg kunne se.

Har energi våpen skillen på 120%.

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på (gidder ikke å lage ny tråd), jeg fant en plasma rifle ting (YK42B Pulse Rifle) som jeg brukte på en fyr i dress men gjorde ikke mer en ca 12 skade, hvorfor klarte jeg ikke mer?

Han hadde ikke noe særlig armor så vidt jeg kunne se.

Har energi våpen skillen på 120%.

7966414[/snapback]

 

Det er nok fordi det er et elektrisk puls våpen, og er laget for å skade roboter.

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på (gidder ikke å lage ny tråd), jeg fant en plasma rifle ting (YK42B Pulse Rifle) som jeg brukte på en fyr i dress men gjorde ikke mer en ca 12 skade, hvorfor klarte jeg ikke mer?

Han hadde ikke noe særlig armor så vidt jeg kunne se.

Har energi våpen skillen på 120%.

7966414[/snapback]

 

Det er nok fordi det er et elektrisk puls våpen, og er laget for å skade roboter.

8000500[/snapback]

Ok, da hjelper det vel kanskje med plasma rifle eller noe slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...