Gå til innhold

speed, 1,80-2.90 osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei eg lurte på egentlig va som er raskast? er det sekunder mellom hvert slag/skyt det er snakk om? eg trodde ikke det vertfall men merka at når eg byttet ut bua mi fra ei med speed 2,90 til 1.80 så avfyrte den mye raskere mellom hver gang. eg trodde det var bedre jo høgre det var eg:p men det er det vel ikke? er det sekunder den speeden er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
er det sekunder den speeden er?

7939915[/snapback]

Ja.

Hvis du har et våpen som er tregere tar du mer skade per treff/slag :)

Skrevet (endret)

når man ska ha et våpen så pleier eg alltid å se først på DPS..også det ekstra som e på den, men aldri speeden..vis eg vil ha mest mulig damage på duden eg denger løs på bør eg ha 2 i speed eller 3...?

Endret av Existence
Skrevet (endret)

eg ser mest på damage per secund eg og, men lurte no på det med speeden fordiom, greit og vite.

Endret av Kurt-Inge
Skrevet

Er du ute etter høye crits og god burst-dmg så er vel trege våpen generelt bedre.

Skal man høyt oppe på lista i PvP så vel kjappere kjekkest fordi større sjanse for å få killing blow.

Skrevet

Som nybegynner så er det lurt å KUN se på damage per second (DPS) slik dere gjør. Etterhvert så vil dere også forstå at det kan variere når det er lurt å ha et raskt våpen og når det kan være lurt å ha et tregt våpen.

For huntere så har ikke de håndholdte våpnene så mye å si da de stort sett bruker pet+bue/gun.

Skrevet (endret)

speed er viktig i enkelte situasjoner:

1 Warriors får "Weapondamage + X" abilites som ikke bryr seg om weapons speed da de er instant, da er ett treigt våpen med høy max weapon damage en fordel..

2. Som healer med wand er det en fordel med rask wand fordi det senker delay etter stoppet wanding til du kan caste heal.

3. Som hunter som skal kite mobs/PvP er rask bue viktig for å kunne fyre av skudd raskt om du skulle stoppe og snu deg ett lite øyeblikk... ellers er vel høy speed bue fordel for huntere fordi de da bruker mindre piler...

Endret av MrLee
Skrevet

Bare en liten kommentar til Mr. Lee:

Når huntere kiter så brukes det vel stort sett instant shoot evner og aldri auto-shoot funksjonen, derfor har weaponspeed ingenting å si for kiting. Det måtte i så tilfelle være for å gi bittelittegran ekstra dps mot en mob som løper saktere enn hunteren.

Når du ser videoer av huntere som kiter bosser så brukes det nesten utelukkende jump-shooting noe som utelukker stop-and-shoot. De andre poengene dine er helt gyldige og greie, men jeg er redd for at de går over hodet på en helt fersk spiller som Kurt-Inge er, det var derfor jeg lot være å komme inn på det i mitt første innlegg. (Men det kan forsåvidt ikke skade å gjøre nye spillere oppmerksom på nyansene i spillet...)

Skrevet

smeagoldfish: Det også, men det jeg merket meg best var hurtigheten jeg kunne spy ut andre spells etter wand med :)

Rookie_NO: selvsagt, men det er alltid gøy med "free damage" om du skulle ha en rask bue... :)

Skrevet

Når jeg kiter (og andre hunters som vil gjøre LITT damage ihvertfall) sniker jeg alltid inn en autoshot når jeg er langt nok ifra, og multishot selvsagt. Tar år og dag å drepe noen bare med Arcane shot :)

Skrevet

dama hadde HWL bua og BM spec, når aspect of hawk+quick shot procka og du satt på rapid fire så var det som om du hadde en mitraliøse.. var bare å stå å plukke targets å rive ned alt som er...

negative med rask bue er at de bruker no sykt med piler, og crit dmg`n er vesentlig lavere enn det du ville hatt med et treg bue

Skrevet

Min hunter har GM bue den og, er MM specca da, raskt våpen + go for the throat er nice. men må nok i ettertid si at ett slow våpen ville vært bedre for å oppnå høyere aimed shots.

Skrevet
Min hunter har GM bue den og, er MM specca da, raskt våpen + go for the throat er nice. men må nok i ettertid si at ett slow våpen ville vært bedre for å oppnå høyere aimed shots.

7946913[/snapback]

ye, er liksom en prioritering...

er jo mindre cast tid på aimed shot med raskt våpen da, men som du sier.. critsa er høyere med slow bue/gun/xbow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...