Gå til innhold

MP3tunes nå gratis


Anbefalte innlegg

Jepp, det var jeg klar over, men det burte vel funke like greit for å dekke behovet til de fleste her (?) .  Jeg prøvde det for en tid tilbake, og det fungerer helt topp! Er det ingen som veit hvilken bitrate de streamer?

7935349[/snapback]

 

Det er bare at du går glipp av et veldig stort poeng her: Backup-momentet! Det får du jo da ikke med orb.com... Jeg ville sett på det største poenget å kunne ha en backup av musikk-samlingen min på et trygt sted og samtidig kunne dra nytte av musikken min hvorsomhelst i verden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerer bra synes jeg, når musikken først er lastet opp....Liker ikke den dårlige opplastningshastigheten jeg får. Mellom 20-40 Kb/s. Har fått opp 18Gig men mangler fortsatt 80......

 

Men alt i alt ett greit konsept uten noe spesielle fiksfakterier.

 

-SD-

7935726[/snapback]

 

er det så dårlig hastighet? kan ta noen år å laste opp musikken da ja...

Lenke til kommentar
The Oboe Free Locker includes unlimited storage for music you find on the Internet. You can listen anywhere through the Oboe Locker Web Interface or through media player plugins, with streaming from the Free Locker at 56kbps. Adding tracks to a Free Locker is limited to webloading or sideloading free music found on the web (adding tracks via our web form or with Sideload plugins for Firefox and Internet Explorer.) Get a Premium Locker to have all of your music in your locker!

 

Betyr det at musikken blir lagret i 56 kbps? I såfall så er det jo totalt ubrukelig

7932727[/snapback]

 

Gjelder bare for oboe free nettbaserte streamer, men du får full kvalitet ved å bruke winamp eller itunes plugin

Lenke til kommentar
NOTE: We've reached today's quota of unlimited Oboe accounts, but for now you have 1 GB to kick-start your Oboe. We'll email you as soon as you have unlimited space.

 

man starter ikke med ubegrenset da :(

noen som vet hvor lang tid det tar?

7932717[/snapback]

Det tar 3 dager :D Fikk mail idag av at jeg har ubegrenset lagringsplass.

Lenke til kommentar
Jepp, det var jeg klar over, men det burte vel funke like greit for å dekke behovet til de fleste her (?) .  Jeg prøvde det for en tid tilbake, og det fungerer helt topp! Er det ingen som veit hvilken bitrate de streamer?

7935349[/snapback]

 

Det er bare at du går glipp av et veldig stort poeng her: Backup-momentet! Det får du jo da ikke med orb.com... Jeg ville sett på det største poenget å kunne ha en backup av musikk-samlingen min på et trygt sted og samtidig kunne dra nytte av musikken min hvorsomhelst i verden...

7935641[/snapback]

 

Yess, backup-greia er et klart pluss, men det virka som de fleste bare snakka om å streame musikken sin fra hvor-som-helst..

 

Holder på å laste opp musikken min nå, men det går sørgelig treigt. Forhåpentligvis får jeg unlimited space før jeg har lasta opp 1 GB (var det ca. tre dager det tok?)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...