Gå til innhold

Stilling: Forretningskonsulent/ IT-prosjektleder


Anbefalte innlegg

Stillingsbeskrivelse;

Forretningskonsulent/ IT-prosjektleder (1 eller 2 ressurser)

 

Arrive AS er en komplett tilbyder av IT-tjenester til transport og logistikksektoren. Våre tjenester spenner over områdene rådgivning, utvikling, forvaltning og drift av virksomhets- og samfunnskritiske løsninger. Arrive er eiet av NSB og markedsgrunnlaget vårt er i hovedsak innenfor morselskapets virksomhetsområder, men de fleste av våre tjenester er kommersialisert og konkurranseutsatt. Utover dette har vi også kunder i øvrig offentlig- og privat sektor. Selskapet har god økonomi og er i betydelig vekst. Vi ønsker derfor å styrke vår Rådgivningsenhet med en eller to ressurser som kan bringe kundenes virksomhetsutvikling videre og som kan være en god ambassadør for Arrive.

 

Krav til kandidat

• God kunnskap om IT

• Kunnskap om ERP-systemer.

• Kunne fungere som IT-rådgiver og prosjektleder i grenselandet mellom forretning og IT.

 

Egenskaper

• Selvgående og initiativrik

• Stor innsatsvilje

• En god motivator i prosjekter

• Evne til raskt å sette seg inn i nye problemstillinger av forretningsmessig karakter

• Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk

 

Utdannelse, erfaring

• Høyskoleutdannelse min 3 år

• Prosjektledererfaring min. 3-5 år

• Prosjektmetodikk

 

Ønsker om erfaring fra 2 eller flere områder:• Erfaring med virksomhetskritiske løsninger i mellomstore/ store bedrifter og/ eller datavarehus/ business intelligence

• Testkoordinator/ testledelse.

• IT-systemutviklingsprosjekter

• IT-driftrelaterte prosjekter

• IT-utrullingsprosjekter

• Prosessforbedring

• Erfaring med å skrive tilbud (Bid-manager)

• Generell økonomisk forståelse og erfaring med å utarbeide kost/ nytteanalyser

 

 

Ønsker du å arbeide i en konsulentvirksomhet med varierende og utfordrende oppgaver, kontinuitet i kundegrunnlaget og et høyt faglig nivå, kan vi tilby konkurransedyktige vilkår, gunstige bank-, forsikrings- og pensjonsordninger og et svært godt arbeidsmiljø.

 

Vi oppfordrer søkere med fremmedkulturell bakgrunn til å søke stillingen.

 

 

Om dette skulle være av interesse, send meg en PM. Jeg vil kunne videreformidle din CV til rette instans.

 

Det gjøres oppmerksom på at dette ikke har noe forbindelse med hardware.no-nettverket på noe som helst slags måte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...