Gå til innhold

Gode farme steder i outlands

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nå dinget 70, og har veldig lyst på epic flying mount. Men som mange andre har ikke ikke nok penger (1000g atm). Så derfor lurer jeg på, er det noen gode farmeplasser i outlands?

Før var jo slithus og Tyr's Hand de store farmestedene, men tviler på at disse er så bra lenger.

Er det noen som kan foreslå et godt farmested i outlands? gjerne et sted hvor jeg får rep med en faction samtidig med at ejg dreper..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på ossen class du er... er du ranged (hunter/warlock/mage) å har skinning eller herb så kan du prøve oppe i "skitts" i tokaraforest.. skin de lvl 70+ panterene og lag heavy knothide leather , de selger bra, ellers så er det herbs der oppe som selger bra.. du må riktig nok ha fly mount, men siden du har 1k gull så antar jeg at du allerede har 60% fly mount?

gjør også alle quests du kan komme over

Skrevet

Quests er helt sinnsykt innbringende etter du dinger 70. Jeg tok Shadowmoon valley før Netherstorm med warlocken, og dinget 70 etter de første par questene i Netherstorm. Etter det har jeg tjent 1k bare ved å fly rundt og gjøre resten av questene der.

Det jeg har inntrykk av at folk trenger, er netherweb silk (edderkopper i Terokkar), primal xxx (Elemental plateau like nord for Throne of elements i Nagrand, krever flying mount), samt ting til Aldor/Scryer-rep (arcane tome/fel armament + marks/signets. Herbs selger også ok, men ikke like bra som jeg hadde forventet.

Ellers kan du jo knerte zebraer i Barrens, de dropper leather som brukes i Stylin'-hattene, og det er vel et fåtall lvl70-folk som gidder å reise fra Outland til Barrens for å knerte lvl13-14-mobs i en halvtime.

Skrevet

Jeg har også gjort veldig mange quests, men jeg fikk bare rundt 2k gold på det.

Finnes det ingen steder som tyrshand/silithus i outlands?

Skrevet
Jeg har også gjort veldig mange quests, men jeg fikk bare rundt 2k gold på det.

Finnes det ingen steder som tyrshand/silithus i outlands?

7932351[/snapback]

Se hva psilocybe skrev. Rådet er alltid å finne noe som folk er interessert i å bruke gull på å kjøpe og farme det. psilocybe hadde noen gode råd som jeg tror fungerer bra på alle servere.

Skrevet

well....grinde i nagard er jo greit det og da, siden clefthoof leahter selger godt....

og det er jo omtrent BARE lette mobs å drepe hvis du er ute etter en rikelig mengde med knothide.....men jeg er jo bare 67 ennå...og trur jeg kommer til å sitte med quest LANGT over 70 iden jeg quester 60% av levelen og grinder resten ved å prøve å betale tilbake litt....

og....KJØP knothide leather billig og selg HEAVY knothide dyrt....eller gjør det som jeg gjør....

/2 WTS 100x[knothide leather] OR 20x[heavy Knothide leather]

^^

Skrevet

Selv har jeg nå 1500 gull. Og det er omtrent bare med å queste å selge all loot jeg ikke trenger til vendor. Jeg er nå 69. Og har ikke gjort noen oppdrag i netherstorm eller shadowmoon valley. Og er vel 70% done i mountains. Men jeg håper at netherstorm og shadowmoon tilsammen bringe inn nye 1000 gull. Jeg har gjort dem aller fleste questene i alle områdene jeg har vært i, men det gjenstår jo en ja...15 gruppe/instanse quest fra hele outland som jeg ikke har fått gjort enda. Dem bringer vel sikkert inn en 150-200 gull til...med reward kanskje 250 gull.

Så regner med at det faktisk må litt gullfarming til for å få epic fly....

Men skal også levle min hunter alt....mest i instanser...og sende alt av gull til mainen min.

Skrevet (endret)

Etter jeg dinget 70 gjorde jeg noen "få" quests, føltes slik ut, men 1000 g gikk rett i lomma mi :D

Ellers vil jeg anbefale å selge Primal Might's (Alchemy lvl 350, recipe kan kjøpes i Lower City). Jeg har lagd 5 stk så langt og solgt alle for 190 g :cool: Og det tar meg ikke lange tiden å farme 5 primal- Earth Fire Water Mana og Air i forhold til å tjene 950 g!

Og Psilo's post stemmer veldig, grind det folk trenger.

På serveren min er det Arcane Tome's som gir rep med the scryers som er tingen atm, selger latterlig godt, grind det i The Netherstorm :) Death's Door i Bladges Edge Mountains for Fel Arnaments som gir rep med The Aldor fungerer også :)

Jeg lånte siste 1k'n for epic mounten min, men virker som det vil ta en lørdag med questing for å betale tilbake :ph34r:

EDIT: Siden jeg syns den er så fin :)

epicmountxt5.png

Endret av bandreas
Skrevet

Farm motes of xxxx. Sjekk hvilke primals som selger bra på serveren din før du starter og farm de til du syns du har nok. Primals trengs i store menger til de aller fleste professions så det er nok av demand.

Air, fire og water og earth kan du farme på Elemental Plateau like nord for Throne of Elements i Nagrand. Beste stedet jeg har funnet for Mana er i Netherstorm av Mana Wraith og Mageslayers.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg spilte på warrioren til en venn av meg og hjalp en annen venn med å farme Mote of Water i Nagramd.

Dagen etter var noen plutselig blitt ca. 380g rikere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...