2die4 Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Alle ikonene (snarveiene) jeg hadde på skrivebordet er plutselig borte. Jeg tok en helt normal restarting av pc'en, og plutselig var alt borte. Dette har jeg aldri vært vitne til før. Det spøker. Har restartet noen ganger igjen nå og skrivebordet er fortsatt tomt. Det var ingen programmer som kjørte på pc'en når jeg restartet, untatt antivirusen. Pc'en er virus fri og alt det der så det er nevnt. Disse pc'ene blir man fader meg ikke klok på Endret 13. februar 2007 av 2die4
2die4 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Haa. Når jeg nå skal legge Min Datamaskin på skrivebordet igjen, så får den jammen meg navnet "Min Datamaskin (2)"....Akkurat som om den ligger der fra før av, bare at jeg ikke kan se den. Scary.
SvennAndre Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Høyreklikk på skrivebordet, Vis ikoner etter > Sjekk at det er haket av ved "Vis skrivebordsikoner
2die4 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Joa, jeg ser at det er haket av for "Vis skrivebordsikoner". Skrivebordet er fortsatt tomt.
Ar`Kritz Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Høyreklikk, ordne ikoner etter, navn. Sjekk skjermegenskaper, skru av utvidet skrivebord hvis det er på.
Bandaloginzih Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 hadde et lignende problem engang. jeg gjorde alle de forslagene som er foreslått over, men det ville absolutt ikke virke. så jeg endte opp med å ta "system restore" fra safe mode for å få tilbake ikonene mine. For meg var det viktig å finne ikonene igjen ettersom jeg trenger disse på jobb.... good luck finding them;)
S.M. Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ser du noe i denne mappen .? C:\Documents and Settings\Brukernavn\Desktop
2die4 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Ser du noe i denne mappen .? C:\Documents and Settings\Brukernavn\Desktop 7932072[/snapback] Ja. Det gjør jeg. Der ligger alle snarveiene mine.
S.M. Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Ser du noe i denne mappen .? C:\Documents and Settings\Brukernavn\Desktop 7932072[/snapback] Ja. Det gjør jeg. Der ligger alle snarveiene mine. 7933490[/snapback] Hva med å prøve å lage en ny snarevei som du putter der. kommer dene opp på desktopen tar du bare å kopiere de snareveiene du har fra før til en mappe for så å flytte dem over igjen...
2die4 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hva med å prøve å lage en ny snarevei som du putter der. kommer dene opp på desktopen tar du bare å kopiere de snareveiene du har fra før til en mappe for så å flytte dem over igjen... 7933520[/snapback] Funka bra det Nå ble jeg jammen meg kvitt Papirkurven på skrivebordet også. Selvom den kanskje ligger der uten at jeg kan se den. Endret 13. februar 2007 av 2die4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå