Rescue me Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg kjøpte Company of Heroes på Game på fredag (tilbud til 229,- , løp og kjøp). Spillet er veldig bra, men jeg taper hele tiden. Jeg har spilt ca 5-6 skrimish kamper mot en fiende, men taper hver gang. Jeg lurer på om noen kunne komme med tips og strategier? Endret 12. februar 2007 av oblivion_-__
Jext Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 CoH er et rimelig avansert spill, og veldig mange som spiller det er på et rimelig høyt nivå. Til å starte med kan du jo sjekke www.gamereplays.org sin CoH del for litt taktikker etc, og laste ned replays og slikt. Man lærer best av å se hvordan andre gjør ting.
koronag Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Skrimish`ene er sykt vanskelige, men selve spillet er mye lettere. Edit: Avansert og avansert, det er jo bare papir, saks og stein. Endret 13. februar 2007 av koronag
Jext Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Skrimish`ene er sykt vanskelige, men selve spillet er mye lettere. Edit: Avansert og avansert, det er jo bare papir, saks og stein. 7931442[/snapback] Spillet er utrolig avansert pga at man kan kontre utrolig mange strategier ved å være flink til å micromanage styrkene sine. En flink spiller mister f.eks aldri noensinne en eneste styrke fra granater eller stickybombs. En flink spiller kan drepe 10 stugs med 2 shermans etc. Det å kunne bruke MG riktig kan også dominere hele infanteri delen av spillet. Er derfor ganske annerledes enn andre RTS spill, siden sten ikke alltid dreper saks, hvis saks er flink nok til å klippe Er jo selvsagt på multiplayer dette spillet skinner, computeren er jo dum som et brød, det eneste som øker i vanskelighetsgrad er hvor bra den styrer ressurser og antall styrker den styrer samtidig på brettet. Er alltid forutsigbar og lett å slå etter man har gjort det et par ganger, selv på vanskeligste graden.
Johkmil Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Et lite tips er å ikke være så opptatt av kampene i fronten at man glemmer å lage nye soldater og bygninger i basen. Har tapt en del på dette. Glemmer basen og blir meid ned av tanks.
Havon Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Har spilt CoH, men syns det ikke var videre vansklig . Men uansett så syns jeg at jeg burde benytte anledningen til å drive litt reklame, besøk http://www.gamereplays.org/coh/portal.htm og besøk CoH forumene . Edit : Oisann en som hadde linka til GR alt Kan jeg få soørre tter nicket ditt der? Endret 13. februar 2007 av Havon
Katalysator Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Skirmish var utrolig vanskelig synes jeg. Klarte til slutt å vinne ved å sprenge alle bruene på det ene brettet, da kunne jeg forhindre angrepet med MG og anti-tank. Jeg er ikke i tvil om at motstanderen jukser, før du vet ordet av det kommer det en haug med tanks og da har jeg ikke klart å bygge min egen tanksfabrikk en gang.
-Mr.T- Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Er jo en fordel å klare å gjøre alt samtidig. Noen fordeler må jo A.I.en ha også.
Johkmil Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 AI'en vet også til en hver tid hvor du har troppene dine. Nesten umulig med bakhold.
Jext Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Har spilt CoH, men syns det ikke var videre vansklig . Men uansett så syns jeg at jeg burde benytte anledningen til å drive litt reklame, besøk http://www.gamereplays.org/coh/portal.htm og besøk CoH forumene . Edit : Oisann en som hadde linka til GR alt Kan jeg få soørre tter nicket ditt der? 7934086[/snapback] Nicket mitt der er Jext, men jeg er ikke noe aktiv på forum eller noe slikt. Er en stund siden jeg har spilt CoH nå pga alle drophackerne. Er så trasig å tape annenhver kamp pga folk som haxxer ratingsystemet.
Rescue me Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg vant min første kamp på skrimish. Det var på ... banen hvor det er en stor elv som deler banen på midten og mange bruer over. Jeg tok å sprengte alle bruene utenom en som ikke gikk ann å sprenge og holdt den broen sterkt bevoktet til jeg fikk lagd noen tankser også kjørte jeg over broen og knuste fienden sin base. Endret 14. februar 2007 av oblivion_-__
Galdrafadr Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 jeg personlig elsker fly-treet, hvor en kan få fallskjermjegere, anit tank kanoner osv. Jeg digger de mulighetene fallskjermfolkene har. De kan spurte fram, slenge på en sticky, og sprinte tilbake hvor de kom fra uten å falle ned og krype. Blir noen units drept er det bare til å sende ned flere med reinforcements. Det som er utrolig bra er jo at de trenger ikke å stå med en base for å skaffe disse forsterkningene. Nå må jeg si jeg ikke har prøvd tank-treet så mye, så der er jeg ikke så god. Jeg liker ikke infanteri-treet. Rangers syns jeg gjør en dårlig jobb i feltet, og det stinker at en må springe til en base å skaffe forsterkninger. Personlig elsker jeg infanteri og arteleritankser / kanoner =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå