..Bjørnar.. Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hva skjer? Spiller CSS på pcen, men uansett hvor høy frameraten min er, så lagger det. Jeg har visst en latency på mitt eget oppsatte spill på 5 av en eller annen grunn (er ny på CSS, veit ikke hva som spiller inn, så ramser opp alt jeg ser). Har mellom 100 og 120 fps når jeg spiller, men spillet lagger da altså uansett, ca hvert 5. sekund eller noe. Noen tips? EDIT: Fiksa, ikke spør hvordan.. Det har vært sånn i 3 dager nå, så plutselig forsvant det.. Endret 12. februar 2007 av ..Bjørnar..
Nedward Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Når et spill lagger så har det ingen ting med grafikken å gjøre. Lagg har noe med ping å gjøre. Høy ping = lagg. Kjører du antivirus scan i bakgrunn? Ta å sjekk oppgavebehandling (Ctrl + alt + delete). Hvis det er programmer som trekker mye minne eller cpu så kan det være malware.
..Bjørnar.. Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Når et spill lagger så har det ingen ting med grafikken å gjøre. Lagg har noe med ping å gjøre. Høy ping = lagg. Kjører du antivirus scan i bakgrunn? Ta å sjekk oppgavebehandling (Ctrl + alt + delete). Hvis det er programmer som trekker mye minne eller cpu så kan det være malware. 7930930[/snapback] AHA! Var akkurat det det var! Norman antivirus kjører ikke lenger ser jeg! Knall, da veit jeg at det bare er å skru av alt sånt møl seinere..
oophus_3do Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Bruker du Norton antivirus så SLETT det!! Det er det verste virus programmet en kan få. "Fucker" opp alt, selv når du disabler det så stenger den fremdeles for visse porter o.l
Matsemann Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Bruker du Norton antivirus så SLETT det!! Det er det verste virus programmet en kan få. "Fucker" opp alt, selv når du disabler det så stenger den fremdeles for visse porter o.l 7932503[/snapback] Du er langt på jordet. Det beskytter kanskje litt vel mye for en del, men om du fjerner det riktig (dvs. har høy nok intelligens) så ligger det ikke noe igjen. Og samtidig: Les! Han skrev han bruker Norman antivirus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå