YkseN Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 jeg har nettopp formatert datamaskina mi, å må få nye drivere, jeg fikk ikke CD-er fra der jeg kjøpte den fra, hva skal jeg gjøre? ringe selger? visst ikke, skal jeg lete på nettet? hvor i så fall?
Arne_set Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 finn ut hvilke produkter du har åsså laster du ned driverne fra produsenden f.eks har du et xfx 6800 skjermkort så går du inn på xfx sine nett sider og laster ned driveren derfra;)
vikingjan Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 jeg har nettopp formatert datamaskina mi, å må få nye drivere, jeg fikk ikke CD-er fra der jeg kjøpte den fra, hva skal jeg gjøre?ringe selger? visst ikke, skal jeg lete på nettet? hvor i så fall? 7929874[/snapback] Hei ! Jeg tror du kommer et stykke ved å gå inn på produsentens hjemmeside og finne modellen. Er modellen nokså ny, ligger alle drivere inne på egne sider for hver modell. I alle fall ligger det mye nyttige filer å hente fra produsentens hjemmeside. Selgeren kan sikkert også gi deg informasjon. Hvis du ønsker mer informasjon, anbefaler jeg at du legger ut merke og modellnummer på pcen og ellers så mye informasjon som mulig. Du er ytterst sparsom i så måte ... M.v.h. Jan
YkseN Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 jeg har nettopp formatert datamaskina mi, å må få nye drivere, jeg fikk ikke CD-er fra der jeg kjøpte den fra, hva skal jeg gjøre?ringe selger? visst ikke, skal jeg lete på nettet? hvor i så fall? 7929874[/snapback] Hei ! Jeg tror du kommer et stykke ved å gå inn på produsentens hjemmeside og finne modellen. Er modellen nokså ny, ligger alle drivere inne på egne sider for hver modell. I alle fall ligger det mye nyttige filer å hente fra produsentens hjemmeside. Selgeren kan sikkert også gi deg informasjon. Hvis du ønsker mer informasjon, anbefaler jeg at du legger ut merke og modellnummer på pcen og ellers så mye informasjon som mulig. Du er ytterst sparsom i så måte ... M.v.h. Jan 7930176[/snapback] takk takk, alt gjort og pc-en oppe å går igjen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå