Gå til innhold

Adanos Artifact, Funnet alle. Hva nå?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har funnet alle Adanos artifact's, men jeg har solgt den ringen, som en finner i Ghota. Etter flere timer med leting i alle byene fant jeg den ikke igjen. Prøvde derfor med cheates, dette virket, og jeg har nå alle Adanos artifact's. Jeg skal kunne velge om jeg skal gi de til Xardas eller King Rhonar, men dette går ikke. Hva kan være galt? Får jeg ikke gjort dette questet så er det ingen vits å spille mer. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal gi de til enten Innos eller Beliar avhengig av hvilken vei du velger. Altså Innos i Monestary og Beliar i Bakaresh.

kan ta feil siden jeg ikke har gjort dette sjøl ennå :)

Skrevet

Skal ikkje du få eit septer med kongen og så ta det og artifactsa til monastery der med Milten?

Har heller ikkje gjort det sjølv, men sånn eg har forstått det.

Skrevet
Skal ikkje du få eit septer med kongen og så ta det og artifactsa til monastery der med Milten?

Har heller ikkje gjort det sjølv, men sånn eg har forstått det.

7928279[/snapback]

Det stemmer, men det er ikke mulig å få til. Spillet er knapt verdig å kalles en tidlig alfa utgave.. GRRRRRRRRRRRRR :mad::mad::mad:

Skrevet

Dette er det som skal gjøres:

Innos:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Talk to Rhobar after collecting all five artifacts of Adanos. He'll give you the "The scepter of Varant" and the task to travel to the Innos statue in the Nordmar monestary (next to Milten in the sanctum). Once activating the shrine, you'll be directly talking to Innos himself, and the quest will succeed. You'll automatically hand over the artifacts to the shrine and Innos will give you the following tasks:

* Kill Zuben!

* Liberate Myrtana!

As a reward for worshipping Innos you may also pick one of three possible skill bonuses, which are:

* Strength +25, Smithing +25, Life energy +50

* Ancient knowledge +25, Alchemy +25, Mana +50 from the shrine of Beliar

* Hunting skill +25, Thieving +25, Endurance +50

Beliar:

Talk to Zuben after collecting all five artifacts of Adanos. He'll give you his "Staff of the Wanderer" and the task to travel to the statue of Beliar in Bakaresh (next to Tizgar in the temple). Once activating the shrine, you'll be talking directly to Beliar himself, and the quest will succeed. You'll automatically hand over the artifacts to the shrine and Beliar will give you the following tasks:

* Kill the orc chieftains!

* Kill King Rhobar!

* Kill Zuben!

* Kill Xardas!

As a reward for worshipping Beliar you may also pick one of three possible skill bonuses, which are:

* Strength +25, Smithing +25, Life energy +50

* Ancient knowledge +25, Alchemy +25, Mana +50

* Hunting skill +25, Thieving +25, Endurance +50

Eller evt. Xardas:

You'll receive this quest after deciding to help Xardas. Go to the furnace inside the Hammer Clan's mine in Nordmar and use it to destroy the artifacts.

Om ingen av disse fungerer har du gjort noe feil eller støtt på en aldri så liten bug ;)

Skrevet
Sååå... kva er eigentleg poenget med ze Fire Chalices opp i alt det her? Må man ha dei for å klare main quest?

7933066[/snapback]

Nei de skal ikke være nødvendige for og klarer det, du får vel uansett ikke levert de tilbake til alle paladinene siden questen er litt bugga, håper virkelig de fikser dette i neste patch

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

argh... eg har alle artifacta men når eg snakker med Rhobar så seier han bare: "I'm sure you have other things to do"!! eg har også verdt oppe med fire monstery og snakket med alle der, men ignenting skjer! :no:

EDIT: om det skylles BUG, så finnes det vell kanskje complete quest cheats?? :whistle:

Endret av xersess
Skrevet

Det som antagelig har skjedd er at du har funnet et eller flere av artifactsene før du har fått questet om å finne den. Dette gjelder såvidt jeg vet bare amuletten i trelis.. Du må ha fått questet "Divine artifact of Trelis" før du får/tar det fra vak.. Det skjedde med meg og. Men du kan jo da spawne Khabir snakke med blablabla så får du "divine artifact" questet og etter det spawne amulettet. når du da tar det viol questet fullføres.

Hvis ikke khabir gir deg questet kan du snakke/spawne Charley eller Charlie eller Charley .. husker ikke.. han er rebel. kanskje han gir det questet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...