Gå til innhold

Er jeg bannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å spille litt BF2 igjen, hadde ikke spilt siden 2005. Jeg husket ikke passordet mitt, så måtte gå via retrieve password. Da jeg logget på var all statistikk restartet, tenkte ikke så mye over det, da det var 2 år siden sist jeg spilte. Men når jeg prøver å connecte en server, får jeg opp "CD-Key not valid", jeg er 100% sikker på at dette er cdkeyen jeg fikk med BF2. Noen som har noe fornuftig svar på dette? Jeg har aldri cheatet før bare så det er sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du instalert OS på nytt etter at du spilte spillet sist uten å installere spillet på nytt igjen? Hvis det er tilfellet så re-installer BF, det skjedde hos meg også.

Skrevet
Har du reinstalert spillet?

Har du spilt kniv og pistol only?

Har du prøvt og laga ny account?

7919319[/snapback]

Er ikke hjemme, men han jeg er hos kan spille med sin account her. Ja, jeg kan erindre at jeg har spilt kniv og pistol only. Hva har dette å si?

Skrevet (endret)
Er ikke hjemme, men han jeg er hos kan spille med sin account her. Ja, jeg kan erindre at jeg har spilt kniv og pistol only. Hva har dette å si?

7919424[/snapback]

Hvis det var en fra EA Games der og så at at du spilte så er du nok banet ja.

Det er nemlig av en eller annen grunn ulovlig å spille på knife/pisotl only servere.

Så du er nok banet ja.

Endret av Andeby
Skrevet

7919424[/snapback]

Hvis det var en fra EA Games der og så at at du spilte så er du nok banet ja.

Det er nemlig av en eller annen grunn ulovlig å spille på knife/pisotl only servere.

Så du er nok banet ja.

7919460[/snapback]

Det er omtrent 2 år siden jeg spilte BF2, og det siste jeg gjorde før jeg la spillet på hyllen var definitivt ikke knife and pistols servers, det vil si at accounten var funksjonabel i lang tid etter dette.

Skrevet (endret)
Det er omtrent 2 år siden jeg spilte BF2, og det siste jeg gjorde før jeg la spillet på hyllen var definitivt ikke knife and pistols servers, det vil si at accounten var funksjonabel i lang tid etter dette.

7919498[/snapback]

Men alikevell tyder alt på at du er banna da, siden vennen din kune bruke sin account på din maskin(om jeg ikke missforsto litt).

Du kan prøve en re-install uansett da men, bare for å prøve.

Endret av Andeby
Skrevet

7919498[/snapback]

Men alikevell tyder alt på at du er banna da, siden vennen din kune bruke sin account på din maskin(om jeg ikke missforsto litt).

Du kan prøve en re-install uansett da men, bare for å prøve.

7919525[/snapback]

En reinstall virker jo helt bort i natta. Er det mulig å opprette en ny account på samme CDkey? I så fall kan vel prøve det når jeg har tilgang på min CDkey.

Skrevet

hahaha, føler at jeg var litt heldig jeg da. I min Bf2 tid var jeg ekspert på knife only servere. Kom ofte på førsteplass med mangfoldig hundre poeng, men ble aldri oppdaga. Så jeg tjente inn rankene rimelig kjapt; risikabel måte å tjene poeng fort på, men effektivt hvis du ikke blir tatt. :D

Det med invalid cd key kan også bare være en bug. Synes jeg huska jeg fikk en slik melding en gang, og da la jeg bare inn spillet på nytt og deretter funka det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...