sleden Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 jeg er på jakt etter å få lagd en [email protected]/com epost slik at den er lett å huske. har vært å lett litt men fant bare ei side en måtte betale årsavgift på og det vil jeg ikke så har noen tips til hvor eller hvordan jeg kan skaffe meg en?
magio Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Er nødt til å kjøpe etternavn.com domene for å få [email protected] som mail Du får hosting av mailen for et par $ dem fleste steder.
sondrev Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 For å få en slik mail, må du eie selve domenet (etternavn.no), om noen allerede har kjøpt det, så må du nok hendvende deg til de. Et domene koster stort sett ikke mer enn 100kr i året.
Arne Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Du må hugse på at du må ha ein plass å hoste domenet, eller dvs. innhaldet. (Filer/mailer). Viss du ikkje er heilt inne i det, kan eg anbefale deg å finne ein som kan det.
qualbeen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 du får ingen gratis [email protected] adresse, da noen nødvendigvis må eie etternavn.no samt ha server til å lagre mailen på.. Hvis poenget er adresse som er lett å huske, hva med [email protected] ellernoesånt? besøk www.gmail.com for å registrere deg. Andre gratis mailtilbydere er hotmail.com, yahoo.com, start.no, home.no, liv.no/com, og mange mange fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå