Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ruter som sakker ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer (overaskelse) med ruteren.. I starten (etter restart) funker den helt bra, men så etter noen timer ser det slik ut:

ruter-1.png

Altså, at hastigheten er helt utrolig lav.. Hvordan kan jeg forhindre at dette skjer? Er jo helt utrolig irriterende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner denne siden.. Så klikker jeg meg videre til denne.. Og under står det "Attention:

This firmware is engineered for North American products only.

Using this firmware on a device outside of North America will void your warranty and may render the device unusable.

Please contact the D-Link office in your region for firmware updates that are compatible with your D-Link product.

"..

Hvor finner jeg de som fungerer i Erope? "Contact", er det så tungvint? :p

Skrevet

Sverige

Finner denne siden.. Så klikker jeg meg videre til denne.. Og under står det "Attention:

This firmware is engineered for North American products only.

Using this firmware on a device outside of North America will void your warranty and may render the device unusable.

Please contact the D-Link office in your region for firmware updates that are compatible with your D-Link product. 

"..

Hvor finner jeg de som fungerer i Erope? "Contact", er det så tungvint? :p

7968762[/snapback]

Skrevet

Har fått oppgraert nå.. Men på den bærbare kan ikke være på nett, enten kabel eller trådløs..

Får koblet meg på, men på sendt, og motatt er som oftest begge nede i under 100.. I allefall motatt..

Kan det være noe med ruteren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...