Gå til innhold

HP Pavilion DV6185


Jullarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med denne. Kjøpte en slik og fikk ikke prøvd den før angrefristen utløp. Får ikke batteriet til å vare lenger en 1 time på denne. Kan det være riktig?

7913924[/snapback]

 

Jeg har kjøpt det som skal være en HP DV6185. Har flere timer batterikapasitet.

 

Er likevel usikker på om jeg har fått en dv6185, det står nemlig dv6000 på pcen. Er det forskjell på disse, eller er det bare et standardnavn på grunnmodellen?

 

Noen som kan opplyse meg om det?

[email protected]

Lenke til kommentar
Hvis du ser under pcen så står modellnavnet der, alle i denne serien har bare "dv6000" skrevet på skjermen.

7915349[/snapback]

 

 

thx

komplett hadde ikke lurt meg :D

 

selv om tastaturet er bad

i tillegg har ikke vgaporten mulighet til å feste fast prosjektorkabelen, hvilket jeg synes er rart og elendig, bruker den mye til kurs og litt bevegelese fører til at kabelen faller :( ut

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med denne. Kjøpte en slik og fikk ikke prøvd den før angrefristen utløp. Får ikke batteriet til å vare lenger en 1 time på denne. Kan det være riktig?

7913924[/snapback]

 

Jeg har kjøpt det som skal være en HP DV6185. Har flere timer batterikapasitet.

 

Er likevel usikker på om jeg har fått en dv6185, det står nemlig dv6000 på pcen. Er det forskjell på disse, eller er det bare et standardnavn på grunnmodellen?

 

Noen som kan opplyse meg om det?

[email protected]

7915198[/snapback]

 

På min står det dv6000 + at det står dv6185eu litt lengre ned på merket. Hvordan får du batteriet til å vare så lenge?

Lenke til kommentar

Høyreklikk på skrivebordet og velg Egenskaper. Der velger du Skjermbeskytter og Strøm nede til høyre. Velg strømoppsett.

:tease:

Jullarn: Sjekk om Cool & Quiet er slått på og fungerer. Det er en strømsparefunksjon som senker hastigheten på prosessoren når den ikke jobber med noe krevende. Det gjør at den ikke kjører på full guffe når det ikke trengs.

7918258[/snapback]

 

Hvor gjør jeg det?

7918350[/snapback]

Lenke til kommentar
Høyreklikk på skrivebordet og velg Egenskaper. Der velger du Skjermbeskytter og Strøm nede til høyre. Velg strømoppsett.

:tease:

Jullarn: Sjekk om Cool & Quiet er slått på og fungerer. Det er en strømsparefunksjon som senker hastigheten på prosessoren når den ikke jobber med noe krevende. Det gjør at den ikke kjører på full guffe når det ikke trengs.

7918258[/snapback]

 

Hvor gjør jeg det?

7918350[/snapback]

7918628[/snapback]

 

Står på minimal power management.

Alternativet c&q finnes ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...