Jack_Daniels Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har mista cden til diablo 2 lod, så lurte på om noen hadde en likn til en mini image!? skal spille i natt så trenger virkelig det!
Jack_Daniels Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 takk da kompis! Pm meg de som vil hjelpe meg privat!
EspenFe Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 takk da kompis!Pm meg de som vil hjelpe meg privat! 7909173[/snapback] Hvor bor du ? kanskje du kunne lånet min
Thor. Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 takk da kompis! 7909173[/snapback] Versågod og ingen årsak men jeg har faktisk lært hvor lett det er å få advarsler innenfor dette temaet #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Pingla Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 sorry viste ikke det jegResten av retningslinjene finner du her:https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 Denne tråden stenges av åpenbare grunner.
Anbefalte innlegg