Gå til innhold

et lite google spørsmål

Teac

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte igrunnen på hvordan det er mulig å få søke treff på google til ditt domene.

Dvs at visst jeg søker adresse.com og så kommer den opp sånn på hjemmeside basis.

Må man regge seg på google og legge inn info eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mener du <søkeord her> site:domene.com? Søket blir da bare utført på adressen som står etter "site:".

7905901[/snapback]

Tenker på at jeg finner min egen side på google når jeg søker etter den visst det er mulig.

Forresten jeg fant den på google..

Men vet du hvordan den havner der? må du legge den til manuelt.

Skrevet

ett annet tips er å linke til siden din f.eks. her. Dermed vil alle søkemotorer som er innom diskusjon.no bli klar over at siden din finnes..!

(ser at du allerede har link i signatur ;))

Skrevet
ett annet tips er å linke til siden din f.eks. her. Dermed vil alle søkemotorer som er innom diskusjon.no bli klar over at siden din finnes..!

(ser at du allerede har link i signatur ;))

7921928[/snapback]

Stemmer :) Jeg har en sånn Google Analytics som viser hvor folk kommer ifra og der er diskusjon.no godt represensenters.

Skrevet (endret)

Legger til et lite spørsmål, var ikke nødvendig med en helt ny tråd for spørsmålet mitt. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få startsiden min til å bli google.com (den bytter automatisk til .no). Jeg har norsk Firefox og antar det er grunnen til at den hele tiden bytter.

Endret av Kim The King

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...