Gå til innhold

Er denne siden seriøs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Merkelig det at alle vinner €2000, kan ikkje være spesielt økonomisk.

7904560[/snapback]

prøv og se om du får penger da:P er sikkert noe sånt du må bo i england eller neo sånt piss

Skrevet

jeg er registrert som millionær tror jeg nå..

har selvfølgelig gitt alle de stedene fullt navn og adresse, visakortnummer, og bankkortnummer med passorder, folkeregisterinfo og sendte dem passet mitt også slik at de evnt kan komme inn til norge for å hjelpe meg med overføring av penger osv.

laget også en kopi av bilnøkkelen og leilighetsnøkkelen slik at ting blir enklere når de kommer og tar det over.

sendte også med en full oversikt over inventar de kunne regne med å få av meg som takk for alle pengene de lovet å sette over.

vel nå sitter jeg her da..... 15 mill på kontoen et eller annet sted.. bare jeg vet jo ikke kontonummer eller location på bank osv .. men greit å vite at jeg er millionær..

har fått ny familie i nigeria bla, det er jo fantastisk. så jeg må skaffe meg en jobb i mellomtiden for det er jo dyrt å fostre en familie.

de sier at jeg har 12 barn, men jeg tror de lurer meg for jeg hørte noe snakk om at det kommer to barn til i mai... (da blir det jo 14 :cool: )

lovet å komme nedover en tur og besøke dem, da skulle jeg ta med meg en koffert med dollarsedler fordi det var en avtale som skulle gå ihop og da var det sjangs til å få alle pengene til al-quaida overført til min konto..

er ikke jeg heldig? :w00t:

• Liker 1
Gjest Bruker-95147
Skrevet

Heldiggrisen djsimen :D

Skrevet
er ikke jeg heldig?  :w00t:

Du var uheldig da, fikk en dårlig deal :dontgetit:

Jeg ble lovet verdensherredømme når Bush er ferdig som president.

7904629[/snapback]

søren også.. nå føler jeg at jeg fikk en dårlig deal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...