Gå til innhold

Gode programmer for mappesynkronisering


Espenhh

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et godt program for mappesynkronisering. Skal sette opp et system for noen, og ideen er at han skal kunne ha en minnepinne plugget i PCen og lagre alle sine filer på den, men når han lagrer filer der blir de automatisk også kopiert over på en mappe på harddisken, sånn at de holdes synkronisert... Ideelt sett burde dette være helautomatisk (gammel mann vi snakker om her ;-) ), men en slags "knapp" på skrivebordet som fikser dette kan også være en mulig løsning. Noen som har noen ideer? Skal sette opp dette i morgen, så hadde satt pris på litt hjelp. En link til anbefalte programmer hadde holdt i massevis, har såpass peiling at så lenge programmet er nogenlunde intuitivt trenger jeg ikke så mye forklaring ;) Noe kommandolinje-scripting og slikt er jeg ikke proff på, så glem det please :p

 

Om noen gir meg en god link i løpet av natten/formiddagen hadde jeg blitt overlykkelig, om det kommer i helga funker det også (men da blir det mer dobbeltarbeid :p )... Takker på forhånd for all hjelp :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...