ådne Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Noen som har musikktips til meg lignende bandene listet nedenfor? Hvis folk ikke gidder lese listen kan jeg vel kalle min musikksmak for indie/alt. rock/electro/post-punk osv... Setter pris på tips Death From Above 1979 The Mars Volta The Blood Brothers Thunderbirds Are Now! Sonic Youth ...And You Will Know Us by the Trail of Dead Les Savy Fav Clap Your Hands Say Yeah 120 Days Femme Fatale The Ponys The Smiths Bob Dylan Test Icicles The Velvet Underground Islands Boris David Bowie McLusky At the Drive-In Joy Division The Shins Be Your Own Pet Form of Rocket These Arms Are Snakes The Doors bob hund Bloc Party TV on the Radio Pink Floyd Bob The Arcade Fire Danielson Interpol Quit Your Dayjob Idiot Wind You Say Party! We Say Die! Cloroform Neon Blonde The Beatles Q and Not U Cream The Clash We Are Wolves Thomas Dybdahl Bright Eyes Justice Yeah Yeah Yeahs Hoola Bandoola Band Franz Ferdinand Emerson, Lake & Palmer Frank Zappa
Deadringer Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du burde sjekke ut Placebo. Det er det veldig mulig du liker.
ådne Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Interessant, interessant Fulgu. Fikk bare hørt ca. 30 sek før myspace spilleren klikka, men hørtes absolutt ikke værst ut. Nyhus, har prøvd Placebo endel ganger, men får det ikke helt til å stemme. Det er blitt mange som har anbefalt meg Placebo nå etterhvert, men som sagt klarer det ikke helt trenge seg gjennom min lydmur.
Idioteque Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du vil kanskje like Muse og Radiohead. Jeg vil anbefale deg å begynne med Origin of Symmetry og/eller Black Holes and Revelations av Muse, og OK Computer og/eller The Bends av Radiohead.
ådne Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Ops, glemte visst å nevne Radiohead, hører endel på de fra før av. Ang. Muse så synes jeg det fungerer rimelig bra, selv om det ikke er av banda jeg hører mest på....
Cuneax Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Sånne enkeltbaserte forespørsler skal tas i tråden her. Denne stenges.
Anbefalte innlegg