Gå til innhold

YES! Norsk steam client


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S).  Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy.  :thumbup:

7900804[/snapback]

Hehe, jeg har for det meste oversatt support, men har også sett litt på oversettingene av Steam-klienten.

Lenke til kommentar

"Counter-Strike 1.6 kjører som nevnt tidligere en gammel Quake-grafikkmotor og lar seg ikke oversette, i hvert fall ikke per dato."

 

Tatt fra Catchgamer

 

Har merkent en feil med steam, eller det er vel ikke en feil. men men. Når man skifter språk til norsk, vil det lages en mappe som heter csstrike_norwegian mappe i 1.6. Nå vil nye baner som lastes ned lagres her, men de orginale cs banene vil ligge ettellerannet sted i csstrike mappen. Når man lager new game (som man skjelden gjør, men ville teste zbots) kommer bare banene fra csstrike_norwegian. men hvis man bytter tilbake til engelsk, lastes banene fra csstrike. man kan vel bare reinstalere steam, men gidder ikke

Endret av Don_Reitan
Lenke til kommentar
"Counter-Strike 1.6 kjører som nevnt tidligere en gammel Quake-grafikkmotor og lar seg ikke oversette, i hvert fall ikke per dato."

 

Tatt fra Catchgamer

 

Har merkent en feil med steam, eller det er vel ikke en feil. men men. Når man skifter språk til norsk, vil det lages en mappe som heter csstrike_norwegian mappe i 1.6. Nå vil nye baner som lastes ned lagres her, men de orginale cs banene vil ligge ettellerannet sted i csstrike mappen. Når man lager new game (som man skjelden gjør, men ville teste zbots) kommer bare banene fra csstrike_norwegian. men hvis man bytter tilbake til engelsk, lastes banene fra csstrike. man kan vel bare reinstalere steam, men gidder ikke

7912762[/snapback]

 

For en tulling... det er jo bare å kopiere til cstrike_norwegian.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Syntes det er idiotisk at når Steam blir på norsk så blir også CSS det. I mine øyne ødela det alt, CSS skal være engelsk. Ikke norsk. Virker bare så dumt når man hører radiokommandoen "Go go go!" og så står det "Gå, gå, gå!" Det virker bare så tamt i mine øyne.

Lenke til kommentar
litt bra at menyene i alle Source™ spillene er på norsk, men det var kjipt at det er kun til Cs:s radiokommandoene ble til norsk og at de ikke oversatte lydfilene mens de var i gang.

7923383[/snapback]

 

Vi lager norske lyd filer til alle!! Det er ikke så vanskelig... :w00t:

Endret av nfsu_2
Lenke til kommentar
Vi lager norske lyd filer til alle!! Det er ikke så vanskelig... :w00t:

7925378[/snapback]

 

Lag noen som svinger da, f.eks:

 

"Kom igjen a gutta!"

"Dem skyter på meg, hjælp meg for f***!"

"Dæven jeg er gørrskutt aaargh!"

7925931[/snapback]

 

 

Jeg har ikke mic. Noen andre får gjøre det. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...