Gå til innhold

YES! Norsk steam client


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S).  Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy.  :thumbup:

7900804[/snapback]

ikke nokk med cs menyen. men til å med "go go go" er norsk (gå gå gå) og alle de andre team comandoene!

 

men jeg foretrekker det goe gamle engelske

Lenke til kommentar
WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S).  Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy.  :thumbup:

7900804[/snapback]

ikke nokk med cs menyen. men til å med "go go go" er norsk (gå gå gå) og alle de andre team comandoene!

 

men jeg foretrekker det goe gamle engelske

7900842[/snapback]

 

Er Lydene Norske OGSÅ?!?! Dette blir bare bedre og bedre

Lenke til kommentar

klarte å slette den lange posten min,og korter denne ned... :)

 

Håper ikke lyden er på norsk når du har norsk....

 

finner ikke engelsk i språklista... er den borte? :dontgetit:

 

Noen som har problem med hl2 etter update? får ikke min til å virke...kræsjer tilbake til windows rett før console/bakgrunnsmappet skal starte..

Lenke til kommentar

Lydene er ikke norske nei..

 

jeg heller fikk ikke tilbake engelsk med det første, men jeg satte språket til dansk , først da kom engelsk frem!

 

<Edit: håper at dettte ikke blir for mye "off topic" men har noen andre enn meg hatt fps problemer idag?

 

edit2: skrivefeil

Endret av kjetilm
Lenke til kommentar
Lydene er ikke norske nei..

 

jeg heller fikk ikke tilbake engelsk med det første, men jeg satte språket til dansk ,  først da kom engelsk frem!

 

<Edit: håper at dettte ikke blir for mye "off topic" men har noen andre enn meg hatt fps problemer idag?

 

edit2: skrivefeil

7901368[/snapback]

 

Jeg har hatt litt som du ser har jeg bare 48 på bildet den pleier å ligge rundt 150

Lenke til kommentar
:w00t:  bytta til engelsk og hl2 virka igjen  :cool:  takk for svar  :w00t:

7901483[/snapback]

 

Så det er vist mange bugs med norsk, men det blir jo utbedra ettervert. Jeg bytter til engelsk nå til de har fiksa noen av bugene

7901537[/snapback]

Håper vrkelig det går rimelig fort. fps lik 16 blah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...