SurfingElite Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg satt og spillte på en server for et par minutter siden og plutselig restartet dataen seg. Når jeg gikk inn igjen i cs var det mye som var forandret. Jeg måtte blandt annet skifte alle instillinger, men det er også et par andre ting jeg trenger hjelp meg. - Sniper sikte på autosniper og AWP er helt forandret, den røde prikken i midten er vekke. - Den configen jeg hadde er blitt slettet, så hvis noen kunne vist meg hva jeg skal ha osv. (rates etc)
Gavekort Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hvordan gjør man seg selv og andre til admin på serveren sin!
Jooakim Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg anbefaler deg å lage deg en autoexec.cfg, hvor du har de instillingene du vil ha. Så hvis det at maskinen skrur seg av og instillingene går tilbake til default, kan du skrive "exec autoexec.cfg" i consolen.
SurfingElite Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Er det virkelig ingen som vet noe av dette? Merkelig..
Gavekort Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 hvis du har lastet ned modder kan det være et .lua virus, da trenger du bare å reinstallere css og ikke legge inn de samme moddene
SurfingElite Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Nei, jeg har ikke lastet ned noen modder. Så da vet jeg ikke.
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 hvis du har lastet ned modder kan det være et .lua virus, da trenger du bare å reinstallere css og ikke legge inn de samme moddene 7901377[/snapback] Tar jeg helt feil nå eller er ikke lua viruses bare i GMOD?
Gavekort Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 nei lua brukes nesten i alle source spill. (og til deg med problemet: reinstaller css, hvis du ikke har da )
Rambo116 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 har hatt de samma problemet bare at jeg mista strømmen å da mista jeg innstillingene mine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå