Gå til innhold

Er 3dfxcool nedlagt?


Anbefalte innlegg

Som jeg ønsker å vite i topicen, er 3dfxcool.no nedlagt? Jeg har bestilt en vare derifra for 4 dager siden, og i dag sendte jeg en mail og lurte på ordrestatus. Ingen har svart. Jeg prøvde å ringe telefonen som er oppgitt, ingen svar.

 

Det står på "om oss" siden at kontakt ang sendingsinformasjon skal gjøres via "[email protected]". Jeg sjekket Globalcool på gulesider.no, og det samme telefonnummer kommer opp som for kontaktinformasjon til 3dfxcool.no

 

Jeg trenger litt info/hjelp, så har noen en erfaring å dele med meg, så blir jeg glad.

 

Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de er litt treige. og det tlf nr som ligger der er til privatmobilen til en av de annsatte (var i alle fall for en tid tilbake), og siden de foretrekker mails så er det ikke så lett å få svar på tlf av og til. ikke er de så mange ansatte heller, så det kan nok ta litt tid å få svar på mailen.

 

forvent litt ventetid når du handler fra 3dfxcool, men de er stort sett greie å ha med å gjøre.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Et raskt søk på forumet viser at ALLE har problemer med 3dfxcool. På sidene deres står det også:

 

"Vi holder stengt pga. omstrukturering av websiden. Stikk innom senere. Bestillinger vil ikke bli effektuert!"

 

Dette skulle de ha skrivd før de dro på 8mnd ferie......

Lenke til kommentar
Et raskt søk på forumet viser at ALLE har problemer med 3dfxcool. På sidene deres står det også:

 

"Vi holder stengt pga. omstrukturering av websiden. Stikk innom senere. Bestillinger vil ikke bli effektuert!"

 

Dette skulle de ha skrivd før de dro på 8mnd ferie......

7930784[/snapback]

 

Det er jo sinnsvakt dårlig gjort. Jeg skal aldri mer handle på 3dfxcool.no!! Skulle ikke forundre meg om jeg får en vare i posten om 9 måneder.

 

Nei, det blir aldri mer en handel på 3dfxcool.no!! Jeg kan forøvrig anbefale Vcore.dk, som dere kan se er en dansk butikk. De har samme utvalgt, men til en latterlig bedre pris og service. Kjøleren jeg skulle ha er faktisk billigere der med toll, porto og valutaendringen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+9812398713

Litt uprofesjonelt at de ikke arbeider med nettbutikken sin på et testmiljø - men bruker produksjonsnettsiden til slikt (de har ikke opprettet tmp mappe for sesjoner...).

 

Forhåpentligvis er ikke alle kunder like irritert som denne personen:

Anmeldelse på kabinett

 

Om du klikker på Om oss, så kan du lese følgende:

 

3DfxCool er en av nordens ledende webshops for kjøleutstyr.

[...]

Vi har eksistert siden 1996 og gruppen av fornøyde kunder bare øker.

[...]

Gode produkter og kundeservice har vår største priorotet.

[...]

Alle ordre sendes fra oss innen 1-3 dager, som oftest på samme dag som ordren blir lagt.

[...]

Du behøver aldri være usikker på om du vil få ett produkt du ikke er fornøyd med.

[...]

3DfxCOOL eies av GlobalCool AS(tidl. SoftControl AS) og er 100% privateid. Selskapet består av personer med ett felles mål : "Gi Deg en Kjøligere Hverdag"

[...]

 

Kanskje slagordet skulle vært - Kjøligere KundeforHold skal DU lete Lenge Etter.

 

Nei - det var en spøk på deres bekostning..

 

Det kan tyde på at de har lagt ned driften uten å legge ned nettsiden - noen venter tydeligvis lenge på varene sine:

Anmeldelse

 

Regnskapsfører sier: "Usikkerhet vedrørende fortsatt drift."

Kilde

Endret av Slettet+9812398713
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...