Gå til innhold

Lukketiden på HP Photosmart M22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte meg HP Photosmart M22 for 1-2 år siden. Jeg synes at lukketiden når den tar bilder er fryktlig lang, er det mulig å få endret dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg kjøpte meg HP Photosmart M22 for 1-2 år siden. Jeg synes at lukketiden når den tar bilder er fryktlig lang, er det mulig å få endret dette?

7896439[/snapback]

Kan du spesifisere hva du mener med lang tid ? snakker vi om 1/40 eller 1/2 sekunder eller mener du tiden fra du trykker på utløseren til bildet blir tatt :hmm:
Skrevet

Hei

Ja, jeg mener fra jeg trykker på utløseren til bilde blir tatt ja, tar mellom 5-10 sek, i blandt mere..

Glemte også å si at det er ute blitz..

Skrevet

Dette har ingenting med lukkertid å gjøre, men utløserforsinkelse og autofokushastighet.

Dette er nok noe du må leve med, da eldre kamera gjerne tar flere sekunder før de tar bilde. Men har du mulighet kan du trykke utløseren halvveis ned og la kameraet fokusere først. Så, når du vil ta bildet, trykker du helt ned. Da skal bildet normalt tas ganske umiddelbart.

Lukkertiden har med hvor lang eksponeringstid kameraet har, og det varierer etter blant annet lysforholdene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...