Neverio Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hei Jeg kjøpte meg HP Photosmart M22 for 1-2 år siden. Jeg synes at lukketiden når den tar bilder er fryktlig lang, er det mulig å få endret dette?
nyland Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hei Jeg kjøpte meg HP Photosmart M22 for 1-2 år siden. Jeg synes at lukketiden når den tar bilder er fryktlig lang, er det mulig å få endret dette? 7896439[/snapback] Kan du spesifisere hva du mener med lang tid ? snakker vi om 1/40 eller 1/2 sekunder eller mener du tiden fra du trykker på utløseren til bildet blir tatt
Neverio Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Hei Ja, jeg mener fra jeg trykker på utløseren til bilde blir tatt ja, tar mellom 5-10 sek, i blandt mere.. Glemte også å si at det er ute blitz..
Black Star Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Dette har ingenting med lukkertid å gjøre, men utløserforsinkelse og autofokushastighet. Dette er nok noe du må leve med, da eldre kamera gjerne tar flere sekunder før de tar bilde. Men har du mulighet kan du trykke utløseren halvveis ned og la kameraet fokusere først. Så, når du vil ta bildet, trykker du helt ned. Da skal bildet normalt tas ganske umiddelbart. Lukkertiden har med hvor lang eksponeringstid kameraet har, og det varierer etter blant annet lysforholdene.
Neverio Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 ah takk Bør vel kranse vurdere å kjøpe meg nytt kamra snart da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå