Gå til innhold

reserver deg mot telefonkatalogen


Skrellaren

Anbefalte innlegg

Det finst allereie ein tråd om dette, gøymt langt inne i eit underforum, men eg lagar ein ny tråd her som det er litt større publikum.

 

Telefonkatalogen - papirutgåva - kven brukar den i 2007? Eg veit eg ikkje gjer det, og eg trur ikkje eg er den einaste. Problemet er at ein må aktivt reservere seg mot å motta telefonkatalogen, og det er det få som har gjort. Med andre ord vert det trykt opp tusenvis av unødvendige telefonkatalogar kvart år, papir som går rett i søpla. Dette er ikkje særleg kjekt for miljøet.

 

hit for å reservere deg, og hit for meir informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er gratis, og nyttig om man ikke har internett i nærheten :p

7895305[/snapback]

 

Lat oss innsjå det - heime har du som regel internett tilgjengeleg (om du ikkje tel med den halve prosenten med nedetid i året som ein kanskje kan rekne med frå ein gjennomsnittleg internettleverandør), og kven dreg vel med seg ei tre kilo tung blekke rundt om til dei stadane der internett ikkje er tilgjengeleg?

Lenke til kommentar

Fælt så digitaliserte vi var her da. Hva med besteforeldrene dine, ringer de 1881, eller sjekker telefonkatalogen.no når de skal finne ett nummer?

Det kan faktisk hende noen synes det er kos å slå opp i telefonkatalogen.

Gjøre det på den gamle, iallefall litt eldre, gode måten.

Å nei du, telefonkatalogen kommer nok til å eksistere en god stund til.

Lenke til kommentar
Lat oss innsjå det - heime har du som regel internett tilgjengeleg (om du ikkje tel med den halve prosenten med nedetid i året som ein kanskje kan rekne med frå ein gjennomsnittleg internettleverandør), og kven dreg vel med seg ei tre kilo tung blekke rundt om til dei stadane der internett ikkje er tilgjengeleg?

7895389[/snapback]

Vi trenger dem fortsatt. Verden er ikke klar for en tilværelse uten den svære telefonkatalogen. Ikke ennå..

Lenke til kommentar
Fælt så digitaliserte vi var her da. Hva med besteforeldrene dine, ringer de 1881, eller sjekker telefonkatalogen.no når de skal finne ett nummer?

Det kan faktisk hende noen synes det er kos å slå opp i telefonkatalogen.

Gjøre det på den gamle, iallefall litt eldre, gode måten.

Å nei du, telefonkatalogen kommer nok til å eksistere en god stund til.

7895394[/snapback]

 

Det er sjølvsagt opp til kvar enkelt om ein vil reservere seg eller ikkje, telefonkatalogen må sjølvsagt eksistere som eit tilbod til dei som faktisk brukar den (t.d. eldre). Eg henvender meg til dei som ikkje brukar den. Og det er temmeleg mange, om pollen på aftenposten er ein indikator (95%).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...