vestlia Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Spiller oppdrag i warcraft 3 nå, og er på det oppdraget jeg skal stoppe en "slemming" å gjøre byen til zombier. Men hvordan skal jeg knuse bygningene? Prøvd med de fleste folkene men bygningene raser jo ikke Han har 50 zombier og jeg har 1, så det haster vel ltt?
itsmebth Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Spiller oppdrag i warcraft 3 nå, og er på det oppdraget jeg skal stoppe en "slemming" å gjøre byen til zombier. Men hvordan skal jeg knuse bygningene? Prøvd med de fleste folkene men bygningene raser jo ikke Han har 50 zombier og jeg har 1, så det haster vel ltt? 7894118[/snapback] Trykk på a-tasten og klikk på bygningen.
Ghaundan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Du må beordre soldatene dine om å angripe bygningene. Ett lite tips er også å beordre de, du må være litt kjapp for å gjøre det skikkelig, om å slå på menneskene som kommer ut siden de tåler mye mindre enn zombiene de blir omgjort til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå