Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker søte jenter fusser og slamper ? !


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hei ! Ja nå i lengere tid har jeg forelsket meg i ei jente på skolen. Hun er veldig søt og er en bra personlighet. Men det som irriterer meg er at hun liker en slamp som går ut i t-skjorte i kuldegrader for å tøffe seg ! Han drikker Cola og spiser godteri hver dag å er usunn. Han trener heller ikke. Så hvorfor liker ikke snille å søte jenter oss trenede gutter som har et bra kosthold ?! Irriterer meg noe grenseløst ! Bare lyst til å skyte fyren ! Hater han så sterkt ! Beklager hvis jeg har gått på angrep på noen nå, men endelig har jeg fått sagt det !

 

 

 

-MVH Espen :)

7892201[/snapback]

 

 

Det er dype jenter, og jenter som ikke er så dype.. Det spørs rett og slett hva jenta mener teller, og hva jenta føler er viktig..

 

Og da er vel den jenta ganske dyp psykisk sett, og liker bedre noen som er dypere psykisk, enn det du tydeligvis er.

 

Så enkelt var det..

 

 

-Zynilum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen for en klyse du er....

 

 

Måtte bare få det ut. Måten du snakker om den jenta er jo som om du vet best om hva som er best for ho. Du er ganske egoistisk som slenger dritt om noen du kun kjenner via utseende og rykter. Tenk om jenta du snakker om liker han veldig godt? Tenk om ho er mer åpen mot han og direkte når det gjelder flørtinga, enn det ho er mot deg? Kanskje ho bare liker deg som en venn og det er derfor ho smiler litt til deg. Herregud du skal vel ikke tro at ho er hel forelska i deg fordi vennina hennes sier at ho likte deg lite bitte granne? Jesus, du er 13-14 år, du vet ikke hva hat og kjærlighet, du vet ikke hvor vondt og hvor godt du kan ha det med ei jente.

 

Og ærlig talt, hvorfor ikke bare legge ut et bilde av deg sånn så vi kan se hvor "kjekk" og "veltrent" du er?

 

I en alder av 13-14 år så kan det ikke være mye å skryte av. Kanskje 170ish høy og veier 50-60 kg? Og jenta er kanskje litt mer moden en deg ho vet hva ho vil ha?

 

Blir så oppgitt over deg at det er ikke til å tro :|

 

FJORTISS POWAH FTW!

Lenke til kommentar
Fy faen for en klyse du er....

 

 

Måtte bare få det ut. Måten du snakker om den jenta er jo som om du vet best om hva som er best for ho. Du er ganske egoistisk som slenger dritt om noen du kun kjenner via utseende og rykter. Tenk om jenta du snakker om liker han veldig godt? Tenk om ho er mer åpen mot han og direkte når det gjelder flørtinga, enn det ho er mot deg? Kanskje ho bare liker deg som en venn og det er derfor ho smiler litt til deg. Herregud du skal vel ikke tro at ho er hel forelska i deg fordi vennina hennes sier at ho likte deg lite bitte granne? Jesus, du er 13-14 år, du vet ikke hva hat og kjærlighet, du vet ikke hvor vondt og hvor godt du kan ha det med ei jente.

 

Og ærlig talt, hvorfor ikke bare legge ut et bilde av deg sånn så vi kan se hvor "kjekk" og "veltrent" du er?

 

I en alder av 13-14 år så kan det ikke være mye å skryte av. Kanskje 170ish høy og veier 50-60 kg? Og jenta er kanskje litt mer moden en deg ho vet hva ho vil ha?

 

Blir så oppgitt over deg at det er ikke til å tro :|

 

FJORTISS POWAH FTW!

7895225[/snapback]

har jeg sagt rykter ? NEI ! Du skulla ha bare sett han. Han er veldig frekk mot alle, tilogmed henne. Trur det er artig for meg ?

Lenke til kommentar
Innse det trådstarter, du er en egoist. Utifra alt du sier så bryr du deg ikke om andre enn deg selv, og om du bryr deg om andre gjør du det bare fordi det passer deg best. Ergo; Egoist.

7895313[/snapback]

haha. dere tar så feil. Men jeg er ikke egoist. Det skal jeg si deg med engang. Men jeg gidder ikke å si noe mere så bare steng tråden. Alt var off topic !

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan det er. Alle de peneste jentene er det de "kule" guttene, som gir faen i skolen og har 2.5 i snitt som får. Sinnsykt irriterende, at smarte, oppegående jenter kaster seg for slike folk, i stedet for vi (dvs at jeg er en av dem) som faktisk bryr oss om skole og samfunnet rundt oss, om framtiden vår, blir lagt merke til.

 

Vil si at det er mye idiotiske innlegg i tråden her.

Lenke til kommentar
Jeg vet hvordan det er. Alle de peneste jentene er det de "kule" guttene, som gir faen i skolen og har 2.5 i snitt som får. Sinnsykt irriterende, at smarte, oppegående jenter kaster seg for slike folk, i stedet for vi (dvs at jeg er en av dem) som faktisk bryr oss om skole og samfunnet rundt oss, om framtiden vår, blir lagt merke til.

 

Vil si at det er mye idiotiske innlegg i tråden her.

7895372[/snapback]

endelig en som støttet meg. trengte det nå :)

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange oppegående typer jeg som har 4,5 i snitt og som samtidig er det dere regner for "kule". Man trenger ikke å være ett dophue og få 2,3 i snitt for å få fine jenter. I såfall har dere falt av ett sted. Jeg trodde også det var slik før, men slik er det ikke. Kanskje i enkelte tilfeller, men det er fullt mulig å få en fin jente uten å være ett dophue.

 

Uansett, jeg står fast på at trådstarter er en egoist, det virker i hvertfall slik. At jeg oppfatter han som egoist er trådstarters feil, kanskje du ikke er det, kanskje du er det.

 

Og bare for at du ikke skal angripe meg nå: Jeg har 4,3 i snitt, er oppegående og henger med fine jenter, merkelig, ikke sant, siden oppegående typer ikke kan få fine jenter... :p

 

Bite it, vær deg selv og vent på den riktige jenten.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
endelig en som støttet meg. trengte det nå :)

 

Takk :)

7895381[/snapback]

 

Sure!

 

Følte bare at de som skriver her er de som er selvsentrerte, blærete egoister.

 

Så hvis trådstarter faktisk -er- velbygd, har godt kosthold osv?

Hvis han er det, han han allverdens grunn til å si det, uten at det skal oppfattes som blærete skryt.

 

Jeg er god i engelsk, (ja, jeg sa jeg ER god i engelsk).

Jeg er det. Jeg er langt over gjennomsnittet på trinnet på skolen, (10. klasse)

 

Skal dere slakte meg for å ha sagt det?

 

 

Bah.

Lenke til kommentar

For det første, kjærligheten er vanskelig og forklare og den følger ingen spesiell logikk.. Det gjør det ihvertfall ikke i tenårene..

 

For det andre, hvis du liker henne så godt som du gjør så ser du ann situasjonen og venter på at hun blir lei av han eller lignende, og støtter hun om hun skulle trenge det.

 

Og for det tredje, han fyren du hater kan nok ha noen kvaliteter du ikke ser, som derimot jenta har sett osv...

Lenke til kommentar
haha. dere tar så feil. Men jeg er ikke egoist. Det skal jeg si deg med engang. Men jeg gidder ikke å si noe mere så bare steng tråden. Alt var off topic !

7895359[/snapback]

 

Takk :)

7895381[/snapback]

Der sa du noe! Du brøt ditt eget ord!

 

Anyways, hvis både du og jenta er 13 år, bør du kanskje ikke ta alt seriøst? Jeg mener, 13 år! Da går man jo å 8ende klasse.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner mange oppegående typer jeg som har 4,5 i snitt og som samtidig er det dere regner for "kule". Man trenger ikke å være ett dophue og få 2,3 i snitt for å få fine jenter. I såfall har dere falt av ett sted. Jeg trodde også det var slik før, men slik er det ikke. Kanskje i enkelte tilfeller, men det er fullt mulig å få en fin jente uten å være ett dophue.

 

Uansett, jeg står fast på at trådstarter er en egoist, det virker i hvertfall slik. At jeg oppfatter han som egoist er trådstarters feil, kanskje du ikke er det, kanskje du er det.

 

Og bare for at du ikke skal angripe meg nå: Jeg har 4,3 i snitt, er oppegående og henger med fine jenter, merkelig, ikke sant, siden oppegående typer ikke kan få fine jenter... :p

 

Bite it, vær deg selv og vent på den riktige jenten.

7895427[/snapback]

 

Joda, du har rett i det du sier. Jeg overdrev kanskje en smule, men det var for å poengtere noe. Jeg har fått et fairly godt inntrykk av deg her på forumet, så fint å høre at du gjør det bra på skole, OG henger med nice chicks.

Det er og en del på skolen min, som er delvis slik (men faktisk veldig greie folk) som får bra damer.

 

Det jeg kaller "kule" folk, er de som som ser ut som jævla narkomane, har enorme, posete klær som ser skitne ut, murblokk-sko, enorme boblejakker, trailercaps som går rett til siden, ser sløv ut, har priser som godt kunne ha vært 1/3, og bør med bøyd rygg og subber. Enorme massive blingblings har de ofte også.

(Er ofte snakk om rappere)

 

(Jeg tar IKKE alle rappere under samme kam, men store deler av de som er sånn, er rappere. Det finnes rappere som gjør det bra på skolen og i samfunnet, og som er respektable, ordentlige mennesker.)

Endret av BrageC
Lenke til kommentar

espeNaldoZ: Selv om han ser ut som ett "dophue" som du sier, kan han fortsatt ha en fin personlighet og være en utrolig grei person, damer går SOM REGEL ikke etter utseende, de går etter det indre!

 

Ikke frekt ment ellernoe, men du burde slutte med og være så overfladisk, men god selvtillit det har du, det skal du ha ;)

 

ett lite råd: hvis du kutter ut den "attitude" oppførselen din så kanskje du får henne til slutt, jenter liker ikke at man ser ned på andre ;)

 

 

Mvh: Per Andre

Lenke til kommentar
espeNaldoZ: Selv om han ser ut som ett "dophue" som du sier, kan han fortsatt ha en fin personlighet og være en utrolig grei person, damer går SOM REGEL ikke etter utseende, de går etter det indre!

 

Ikke frekt ment ellernoe, men du burde slutte med og være så overfladisk, men god selvtillit det har du, det skal du ha ;)

 

ett lite råd: hvis du kutter ut den "attitude" oppførselen din så kanskje du får henne til slutt, jenter liker ikke at man ser ned på andre ;)

 

 

Mvh: Per Andre

7895596[/snapback]

Hun synes nå det selv da.

 

En samtale jeg hadde med henne istad :

 

Hvorfor liker du han ?

 

Nei, fordi han er søt, men ikke det søteste.

 

teller ikke det indre da ?

 

Så frakoblet hun seg selv :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Men det som irriterer meg er at hun liker en slamp som går ut i t-skjorte i kuldegrader for å tøffe seg ! Han drikker Cola og spiser godteri hver dag å er usunn. Han trener heller ikke. Så hvorfor liker ikke snille å søte jenter oss trenede gutter som har et bra kosthold ?! Irriterer meg noe grenseløst ! Bare lyst til å skyte fyren ! Hater han så sterkt !

7892201[/snapback]

Men det er så rart. Mange jenter er sånn.Han er stygg som F! har kvisetryne å alt mulig !

Nei. Dere skjønner ikke. Han der er helt klinkokos. Hun sier det selv av og til. Jeg hater han. Han har bustete hår som en narko ! Ja jeg hater han ja ! han har ikke noe personlighet eller noe. Maser om penger å alt.

7892407[/snapback]

Han roter med forskjellige kvinner. Han er helt på trynet fyren. han kan aldri være grei fordi jeg snakker til han å da sier han bare sånn "kjæftn din" "homo". Han e bare så jævlig ego. Så truet han med å banke meg hvis jeg ble sammen med hun. Han er så sykt teit.

 

Du virker som om du er en hyggelig kar som ikke forhåndsdømmer noen i det hele tatt. Du kjenner tydeligvis ''pøbelen'' ut og inn og du vet hva som er bra for dama. Selvfølgelig er det deg hun egentlig vil ha. Seriøst: Til nå virker ikke du så utrolig mye bedre enn han. Kan godt hende du er sunnere og slikt, men når du skal komme her og bestemme hvem dama skal like er det litt spesielt.

Lenke til kommentar
Karisma og utstråling min venn. Enten så har du det eller så har du det ikke. Handler lite om hvordan personen ser ut eller hvordan han kler seg.

(...)

7892785[/snapback]

 

Dette er da ting som bunner i selvtillit og sosiale ferdigheter, og som kan trenes opp med en smule dedikert innsats...

 

Kunne bare ikke la være :p

 

Til trådstarter:

Den problemstillingen der tror jeg menn har slitt med i ganske lang tid, og mitt svar er at han -logisk- sett ikke skulle hatt noe drag på henne ut ifra beskrivelsen din.

Problemet er bare at følelser og tiltrekning ikke er logiske.

 

Svaret mitt bør tas med en klype salt i og med at dere er såpass unge, men jenter tiltrekkes generelt av kvaliteter som vanligvis glipper gjennom fingrene på de "snille" gutta fordi det ikke finnes noen opplagt, fornuftig årsak til hvorfor det skulle fungere.

Den aller største jentemagneten er selvtillit, med humor og sosiale ferdigheter som en god nummer to. Selvtillit kan uttrykkes så enkelt som at han gir en god faen i hva andre tenker og lever i en verden han selv styrer.

Jenter er bare gjester, han er ikke avhengig av å ha dem der og de kan når som helst ryke ut hvis han ikke liker dem. Dermed må de slåss for noe de vanligvis får servert, og de sitter på kroken.

Dessuten synes jeg å huske at jenter i den alderen var litt svake for "tøffinger"... :p

Lenke til kommentar
Du virker som om du er en hyggelig kar som ikke forhåndsdømmer noen i det hele tatt. Du kjenner tydeligvis ''pøbelen'' ut og inn og du vet hva som er bra for dama. Selvfølgelig er det deg hun egentlig vil ha. Seriøst: Til nå virker ikke du så utrolig mye bedre enn han. Kan godt hende du er sunnere og slikt, men når du skal komme her og bestemme hvem dama skal like er det litt spesielt.

7895623[/snapback]

Dere har sikkert misforstått meg. Jeg beklager hvis jeg har sagt noe. jeg vet faktisk mye mer enn jenta enn han gjør ^^

Lenke til kommentar

Hvis det hadde vært en sånn person som trådstarter beskriver på skolen min, hadde jeg såklart ikke brydd meg om å bli kjent med ham.

Hvorfor ikke? Fordi de intrykkene han gir, bevisst og ubevisst sier at det ikke er verdt det. Personen er mest sannsynlig slik han tror han er.

 

Det er derfor jeg ikke gidde å bli kjent med de jeg kaller for tapere på skolen. De går i skitne klær, har 2 i snitt, går inn og ut av timene som de vil, driter i verden, MEN HEY, de er sikkert en gjeng med kjempekarer! Derfor må jeg bli kjent med dem og invitere dem hjem, slik at vi kan prate sammen og ha det hyggelig!

 

Ja, jeg er sikkert dømmende. Men det er faenmeg dere også.

 

Edit: Typo's, and good night.

Endret av BrageC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...