Gå til innhold

bærbar til spill?


Anbefalte innlegg

hallais folkens!

Jeg vet hva dere tenker når dere ser denne posten ( :no:han her er en ny mann som ikke har sjønt at stasjonær er tingen til spill...)

Men vet dere hva? jeg trenger mobilitet (i og med at den skal brukes til skole også), men vil gjerne ha en som har litt god ytelse også..

 

hvis dere vet noe om gode bærbare pc-er som klarer å kjøre ting som "fable: the lost chapters", "doom 3" eller "oblivion" så kan dere pleace gi meg et hint her? Fra ca 10 000 til 20 000kr.

 

På forhånd takk :thumbup:

 

(edit: prisklasse)

Endret av Tornado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke akkurat noe problem å få tak i en bærbar som kan drive de fleste spill. Det var mest "i gamle dager" at det var kun de stasjonære som var tingen.

 

Men en ting du må være klar over, at en bærbar pc til spill blir ikke nødvendigvis så mye 'bærbar' lenger.

 

Jeg selv ville heller anbefale at du skaffer en litt dårligere laptop til 6000 til skole og deretter en bra stasjonær pc til 12000.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

jeg vet at den blir "mindre bærbar" av spillkapasitet, men jeg kjører til skole og har skap der, så vekt er ikke store problemet. (selv om det er et pluss med liten vekt.)

godt observert, men jeg er fortsatt interesert i en bærbar til begge oppgaver. ;)

 

jeg er også intereser i å få vite litt eksempler på skjermkort/prosessorer som har høy ytelse i bærbar eller noen komponenter som folk har hatt god erfaring med.

Endret av Tornado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...