Fiskeoppdretter Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kom over denne filmen på youtube i dag. Lærte mye, og vil dele det med dere... Nå blir jeg kanskje endelig farlig når jeg er i luften
Flexo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 wow Visste ikke hva den streken var til før nå.
Fiskeoppdretter Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 wow Visste ikke hva den streken var til før nå. 7883180[/snapback] Visste ikke det jeg heller før jeg så filmen. Men jeg tror ikke J-10 har sånn strek...
Fiskeoppdretter Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Tror forresten det går med J-10 allikavel:
ATI vs GeForce Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 LOL! Det der er enkelt etter litt trening, bare bruk de strekene du har forran deg klokt så treffer du AA's fr a flere 100 meters høyde...
Flexo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Litt OT men: Hvordan slipper du en og en bombe, slik som han karen gjorde? edit: leifern returns. Endret 6. februar 2007 av Flexo
Fiskeoppdretter Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Litt OT men: Hvordan slipper du en og en bombe, slik som han karen gjorde? edit: leifern returns. 7886283[/snapback] Lurer på det samme... jeg klarer bare å slippe alle/begge bombene [samtidig]
jurg Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Slik det er nå må du: 1. Slippe begge bombene 2. Reloade slik at du bare får én bombe. 3. Slippe bomben. 4. Reload fullstendig og se at du nå slipper en og en bombe.
osmoen Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 En kjappere metode er å trykke droppknappen og skifte til missiler etter du har sluppet den første. Heretter vil flyet slippe én og én bombe forutsatt at du reloader to bomber ved overflying :O)
Dernel Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Smart! skal jeg jammen prøve gitt. Visste ikke det med den streken eller hvordan man dropper en og en. Endret 7. februar 2007 av Nellemann
lain Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Nice, bf er digg, men var egentlig klar ove rdette fra før, hva jeg lurer på, som er litt offtopic, er hvilken sang det spilles i videoen.
AiKi Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Nice, bf er digg, men var egentlig klar ove rdette fra før, hva jeg lurer på, som er litt offtopic, er hvilken sang det spilles i videoen. 7895625[/snapback] Den kalles "1812 Festouverture", og er laget av Peter Tsjajkovskij. Når jeg spilte BF2 før, var det stupbombing som gjaldt. Taktikken stammet fra Battlefield 1942, men der var det noe enklere å bombe, ettersom flyene var tregere, og fysikken tillot å "lobbe" bombene, slik at man slapp stor høyde. Edit: Gøyalt at quoten jeg vil ha fram erstattes av noe fra Sex og samliv. Endret 9. februar 2007 av Dradd
Mevon Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Snodig, må huske på det der til neste gang jeg spiller. Blir sikkert mye enklere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå