Gå til innhold

Hva er forskjelden nå på horde og aliance?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forskjellen er:

Kiddies ---> Ally

Voksne ---> Horde (bortsett fra BE)

7882796[/snapback]

Jeg er helt enig. Vi satt faktisk å diskuterte dette i guilden i går kveld

7897285[/snapback]

riiiiight.. ^^

Majoriteten av Ally-guildene på serveren min, har fler over 18, enn under..

Guildet mitt har en generell aldersgrense på 18 år, så der er alle over 18.. Og jeg regner med at det er noe lignende på Horde-side også. Det finns nok av kiddies på begge sider, så å si at Allys er kiddies, og hordes er de voksne, er det dummeste jeg noen gang har hørt. ^^

Regner med at aldersbalansen på horde og alliance er stort sett det samme i det store bildet..

7897635[/snapback]

Det at folk er over 18 betyr ikke nødvendigvis at de klarer og oppføre seg av den grunn :roll:

Uansett, i begynnelsen var det absolutt en sannhet i utsagnet. Gud veit hvor mange Legolasser som løp rundt og var mest mulig barnslige. Jeg har selv spilt både alliance og horde fra starten av, så jeg har sett en del av utviklingen. Forskjellen HAR jevnet seg ut en del i løpet av to år, så nå om dagen er det nok litt mer tilfeldig. Varierer en del fra server til server...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Alliance ser ok ut

Horder ser het jævlig ut...

7903670[/snapback]

Liker du ikke female trolls en gang?

Nei, den dagen jeg hadde gått for å lage meg en char i WoW som skulle se penest mulig ut, så skulle dere fått lov å kalle meg "homsegutt" alle sammen :!:

Egentlig ser alliansesiden ut som en haug klovner. Gnome, den lille plagsome klovnen med rosa/blått/grønt hår eller bare skallet. Dverger er de fete klovnene med den store buksa og de lange skoene. Nelf er den skumle og litt traumatiske klovnen med Harlekin-sminke i fjeset, eller ser ut som de går med pantomime-masker.

Unntakene er Draenei som minner om en blå utgave av dr. Zoidberg i Futurama og Humans som er eneste rasen som bare er normalt kjedelig. Må alikevel innrømme jeg trekker på smilebåndet når jeg ser Male Human (warrior / paladin) med langt blodnt prins Valiant hår (de har selvfølgelig "Show Helmet - off").

Endret av Krapfoss
Skrevet (endret)

Selvsagt... Appearance is everything! Stun you opponent with your dashing good looks!

Selv synes jeg humans og night elves ser penere ut, men jeg liker Orcs og Tauren fordi de er "tøffere".

Ingenting slår en tauren eller Orc warrior på utseende egentlig, hvis du går den barske, "I'm a bad mother..." looken...

Endret av MrLee
Skrevet
Selvsagt... Appearance is everything! Stun you opponent with your dashing good looks!

Selv synes jeg humans og night elves ser penere ut, men jeg liker Orcs og Tauren fordi de er "tøffere".

Ingenting slår en tauren eller Orc warrior på utseende egentlig, hvis du går den barske, "I'm a bad mother..." looken...

7904321[/snapback]

Jeg syns det er viktigere hvordan byene/plassene ser ut. Syns det kan være tøft med både horde/alliance characters men jeg takler bare ikke byene til horde... Orgrimmar og UC er helt grusomme. Stygge og upraktiske, blir faktisk helt svimmel av hvor jævlige de byene er :dontgetit:

Skrevet

Da gjør du det enkelt og henger i thunder bluff :p

enig i at byene ser grimme ut :) forvirrende også til tider, men det kan ha mer med at jeg ikke har spillt fullt så mye horde som alliance.

Belf byen er iallefall kaos, altfor lang rett og slett...må løpe ræva av deg.

Skrevet (endret)

enig i at byene ser grimme ut :) forvirrende også til tider, men det kan ha mer med at jeg ikke har spillt fullt så mye horde som alliance.

7905305[/snapback]

Jaja, men der er det INGEN som henger :)

Edit: Ånei, trodde du mente "nelf-byen" whatver :p

Syns TB er ganske rot det og, slemme heiser og whatnot.

IF og SW er koz imho.

Endret av Carl M
Skrevet

7905305[/snapback]

Jaja, men der er det INGEN som henger :)

IF og SW er koz imho.

7905681[/snapback]

Helt enig med deg der Carl M.

Fant meg aldri hjemme i TB, OG eller UC.

Etter rerolling forelsket jeg meg i SW. Har oppholdt meg der omtrent hele tiden.

SW og IF er mere logiskt bygd opp. Lettere å finne frem der enn i Horde byer.

Unntaket er vel Darnassus.

Skrevet

Største forskjellen jeg merker er at alliance har mye bedre organiserte guild.

Feks; Horde guild setter i G-info: raid ZG wensday 18.00, og havparten møter opp. Ally virker som de tilpasser mer raids osv etter hva enkeltpersonene i guildet vill, og ikke hva som er best for guild master. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle guilds.

Skrevet

Feks; Horde guild setter i G-info: raid ZG wensday 18.00, og havparten møter opp. Ally virker som de tilpasser mer raids osv etter hva enkeltpersonene i guildet vill, og ikke hva som er best for guild master. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle guilds.

7905821[/snapback]

Helt tåpelig utsagn. Hvor mange guilds har du vært i som kan begrunne dette?

Skrevet

7905821[/snapback]

Helt tåpelig utsagn. Hvor mange guilds har du vært i som kan begrunne dette?

7906511[/snapback]

Jeg har vært med i tre guild, og det har vært sånn i de tre. Dette er dog min erfaring

Skrevet

Det eneste som er forskjellig fra horde og alliance er Utseende, racial ability og før var det shaman/pala men det er det ikke nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...