Pow! Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Dette kan du gjøre om du ikke har lyst til å betale for å spille World Of Warcraft. Kvaliteten på privatserere er ikke like bra som på Blizzard sine, men jeg synes det er verdt å spare hundre krone pr måned selvom serveren krasjer ca 1 gang i timen sånn at du må logge inn på nytt. Skaff deg World Of Warcraft *** Oppskrift redigert *** Endret 5. februar 2007 av Patience
Rostad Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Mens jeg er ganske eller nærmere 100% sikker på at dette ikke er lov...
Darth Kjell Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Ganske sikker på at det er lovlig. Det er ikke jeg. Uansett, dette virker kanskje som en god idé for noen, men for meg blir det fort som å bruke juksekoder til spill. Morro i 15 min, men etter det er spillet ødelagt.
Heart Break Kid Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Privat servere i WoW er 100% ulovlig.
Pug Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) IBTL Er jo ikke noen hemmelighet at private servere er lett å få tilgang til da Men du er jo 100% avhengig av at de som driver serverne er til å stole på. Rimelig kjipt å oppdage at serveren du spiller på en dag bare er borte... Det, og det at serverne er rimelig ustable, gjør at jeg synes det helt klart er verdt å betale 100kr i måneden. Er jo ikke akkurat store summen Endret 5. februar 2007 av Pug
Patience Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 *** Strider mot retningslinjene. Stenges! ***
Anbefalte innlegg