Gå til innhold

Racial spells til Blood Elf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to av dem jeg ikke helt skjønner hvordan virker. Det jeg har uthevet med blåfarge er det jeg ikke forstår hva betyr.

Arcane Torrent - active - (Hunters/Paladins/Mages/Priests/Warlocks only)

Silences all enemies within 8 yards for 2 sec. In addition, you gain 5 + 1/Level Mana restored per Mana Tap charge currently affecting you - Instant - 2 min cooldown.

Mana Tap - active

Reduces target's mana by 51 and charges you with Arcane energy for 10 min. This effect stacks up to 3 times. Amount of mana reduced is 50 + 1/Level - 30 yd range - Instant - 30 sec cooldown.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det har jeg lurt på òg, hva gjør egentlig den "Arcane Energy" saken? :S Har ikke skjønt den helt jeg, men så har jeg jo bare spilt en BE paladin til lvl 7 uten å egentlig bruke den veldig mange ganger :)

Skrevet

Finn en mob som bruker mana. Bruk Mana tap. Du fjerner da mana fra denne, og du får en buff som heter "Mana tap" eller noe sånt. Dette kan du gjøre opp til 3 ganger.

Når du så bruker Arcane torrent, får du mana tilbake. Har du 1 charge med Mana tap, får du 100 mana (bare et eksempel). Har du 2, får du 200 mana. Har du 3, får du 300.

Skrevet

Er det bare meg eller skalerer den helt håpløst?

På level 1 har man liksom ikke 50 mana engang, mens på level 70 har man kanskje 10k. Så man går fra å tappe 100% mana på level 1 til 5 promille på level 70. :roll:

Skrevet
Du drainer jo mer enn 50 mana på level 70 da...

7878418[/snapback]

ah faen, glemte å ta med det. men det endrer jo ikke poenget mitt. 50+70 mana = 120 mana = 1.2% på level 70 mot 100% på level 1.

Skrevet (endret)

Ikke glem at det er en RACIAL på lik linje med alle andre raser.

Jeg synes at mana tap + AOE silence er relativt heftig når man kommer til sakens ende...

Endret av Dragutin
Skrevet

Når man bruker den "for morro skyld" funker den helt fint, men jeg finner at den blir resistet utrolig ofte når man virkelig trenger den :)

Får ca 310 mana på level 52. Ikke helt borte i natta det, når jeg har 2100 mana

Skrevet

7878418[/snapback]

ah faen, glemte å ta med det. men det endrer jo ikke poenget mitt. 50+70 mana = 120 mana = 1.2% på level 70 mot 100% på level 1.

7878445[/snapback]

Hvor får du tallet 70 fra? :huh: Såklart drainer du mer enn 120 mana på level 70.

Skrevet

7878418[/snapback]

7878445[/snapback]

Hvor får du tallet 70 fra? :huh: Såklart drainer du mer enn 120 mana på level 70.

7878827[/snapback]

Mana Tap - active

Reduces target's mana by 51 and charges you with Arcane energy for 10 min. This effect stacks up to 3 times. Amount of mana reduced is 50 + 1/Level - 30 yd range - Instant - 30 sec cooldown.

50 + 70(1/level) == 120.

Men nå baserer jeg meg på tallene blizzard oppgir, hvordan det faktisk er i spillet har jeg jo ikke prøvd..

Skrevet

Den eneste gode grunnen til å bruke mana tap er grinding :)

F.eks en mage grinder en god del fortere, ialefall over litt tid med flittig bruk av manatap

Skrevet

Det er fremdeles ingen grunn til å velge BE fremfor Undead eller Orc. Så fremt du ikke skal være paladin, da.

WotF > Alt

Hardiness/Blood Fury > Alt untatt WotF

Global Cooldown is a bitch

:p

Skrevet
Det er fremdeles ingen grunn til å velge BE fremfor Undead eller Orc. Så fremt du ikke skal være paladin, da.

WotF > Alt

Hardiness/Blood Fury > Alt untatt WotF

Global Cooldown is a bitch

:p

7880401[/snapback]

Så lenge du ikke er Pala/Druid/Shammy er UD et klart valg pga wotf :) har 3 lvl 60+, alle UD :p

Skrevet

7878418[/snapback]

7878445[/snapback]

Min lvl 44 mage tar mer enn 120 mana mener jeg.

Denne racialen er best for rogues, 30 energy og aoe silence er jo ganske kjekt når man er melee class. Nest best for paladins, siden de er melee. Ikke fult så bra for mages, locks og priests.

Dog, det å blinke inn og aoe silence helt bølingen er jo ganske moro som mage spør du meg.

Skrevet

Belf racial er bedre for pve, en 2min cd silence er flott der. Ikke så verst i pvp heller, men mer for melee klasser egentlig her. Ville aldri ha valgt UD bare pga wotf, eller noen racials for den del!

Skrevet (endret)

7878418[/snapback]

7878445[/snapback]

Det skalerer jo ikke så dårlig i kraft av at du i lvl 1 regenerer mana poolet ditt på 5 sekund, og 500 sekund i 70. Og 2 sec silence er 2 sec silence i begge lvlene.

Edit: Racialen er ikke spesielt imba spør du meg. Møtte en liten drittunge av en belf paladin som angrep locken min mens jeg var på to mobs(50%hp og mana uten pet). Han var 42 og jeg 44. Feara han vekk og stakk og summona pet/bandage... kom tilbake og moste han som et insekt, han brukte både mana tap og arcane torrent men merka nesten ingenting til det. Et minimalt knockback, ikke nok til å oppnå noe særlig som paladin i den lvlen i alle fall.

Endret av Carl M
Skrevet

Tenk en rogue.. som har garrote (3 sec silence), arcane torrent (2 sec til) imp kick (2 sec silence/5 sec spell-school silence)... 7(10) sec silence bare der..

woo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...