Gå til innhold

Logitech z-680


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, de har en anmeldelse på Gamers Depot også:

http://www.gamersdepot.com/hardware/speake...ch/z680/001.htm

 

Jeg har hatt Logitech Z-680 i noen dager nå, og jeg har hatt både gode og dårlige erfaringer med dem.

 

Les denne tråden:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=69898&forum=79

 

Du får selv vurdere om du tror du kan leve med en konstant høylydt susing i høyttalerne dine eller ikke. Jeg ble mildt sagt litt skuffet da jeg oppdaget dette, og jeg lurer på å returnere dem.

 

Jeg vil ikke anbefale disse høyttalerne til deg hvis du er veldig kresen/audiofil iallefall.

 

De duger forresten ikke som PC-høyttalere, fordi susinga vil sannsynligvis gå deg på nervene etterhvert.

 

Jeg kan kanskje leve med dem fordi jeg bruker dem primært som surround-høyttalere til den stasjonære DVD-spiller'n min. Susinga er ikke særlig merkbar da, pga. lydnivå og fordi jeg da sitter et stykke unna dem. Jeg kan dog høre susinga når det er stille i rommet.

Lenke til kommentar

Neivel, men hva har de tenkt å gjøre med det da? Alle Z-680 systemene som er sendt ut på markedet ser ut til å ha disse problemene. Jeg har fremdeles til gode å lese om noen som har et Z-680 system, og som ikke har noen problemer med det. Bortsett fra de nettsidene som har anmeldt det og Logitech selv da...

Lenke til kommentar

Logitech vet de har driti på draget, men har ikke kommet ut med en offisiell uttalelse ennå.. Til meg sa de bare at "bla bla bla sikkert defekt komponent, send inn på garantien"

og det gjorde jeg jo..

venter bare spent på å få et nytt et med samme problemet, som sikkert kommer til å skje.

Alle som har kjøpt Z-680 verden over har samme problemet: susing de luxe.

Lenke til kommentar

Jeg har også skaffet meg z680 høytalerene. Når de er koblet til Pc'n gjennom Audigy platinum kortet suser det i dem. Om jeg så kobler en xtern spiller gjennom optisk eller coax er det ingen susing. Det virker som lydkortet i pc'n er synderen eller at andre pci kort interfererer med signalene fra lydkortet.

Skal prøve med audigy2 kort for å se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Jeg har z-560 med SB 1024. Hadde susing en periode men nå er den helt vekke :smile: . Har en kamerat som har opplevd susing med z-560 og SB 5.1 vet ikke om han har det fremdeles.

 

Jeg bruker foressten 5.1 oppsettet i winxp selv om jeg ikke har det, funker fint det. :smile:.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

den suse lyden... hvor høy er den???

 

jeg har en pc som støyer noe verre. 3x 120mm enermax vifter på nesten max, 1 pover suplay med 3x bråkete vifter. jeg vil tru den pc`n ligger på CA. 30db... er ikke sikker.

 

hvile jeg da hørt denne suselyden??? kan noen si meg hvor mange Db de trur den er på.

Lenke til kommentar

Til informasjon!

 

Har nå pratet med Logitech og en del leverandører.

Det finnes 2 versioner av z-680 på markedet. Ett gammelt parti med BIOS 1.01 , og ett NYTT parti med BIOS 1.1.

 

Det ER susing idet første partiet, men dette er fixet i det NYE.

 

Sjekk med din leverandør for hvilken parti de har. De som kommer til norge i månedsskiftet februar/mars burde være safe...

 

dr_k

Lenke til kommentar

jess komplett får inn nye z-680 slutten av mars da skal susingen være borte men hvis man får klipsh 5.1 ned til 4000 så gå for dem mye bedre men z-680 har den ir kontrolen og digital ingang som er digg.Mens klipsh har kun analog ingang men hvis du bruker monster kabler så blir forskjelen mellom digital og analog minimal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...