Gå til innhold

Får ikke installert Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
lol, kanskje vi skal bytte, for Jeg kjøpte 32, men skulle ha hatt 64 :p

8025959[/snapback]

LOL :!:

Men det var vist ikke så morsomt med Vista alikevell :(

Slettes ingen ting å gjøre, Vista er jo et helt nytt OS, så jeg får ikke installert noe som helst spill eller annen programmvare på det :(

Lenke til kommentar
LOL :!:

Men det var vist ikke så morsomt med Vista alikevell :(

Slettes ingen ting å gjøre, Vista er jo et helt nytt OS, så jeg får ikke installert noe som helst spill eller annen programmvare på det :(

8058563[/snapback]

 

Hva mener du med det? Du får selvsagt installert både programmer og spill på Vista, men ikke like mange som på XP foreløpig. Jeg bruker nå Vista på tre pc'er og har ingen problemer / lite problemer.

 

Men å påstå at du ikke får installert hverken programmer eller spill på Vista blir bare dumt.

Og hvis du ikke får installert Vista, hvordan vet du at du ikke får installert programmer og spill da? ;)

Lenke til kommentar
LOL :!:

Men det var vist ikke så morsomt med Vista alikevell :(

Slettes ingen ting å gjøre, Vista er jo et helt nytt OS, så jeg får ikke installert noe som helst spill eller annen programmvare på det :(

8058563[/snapback]

 

Hva mener du med det? Du får selvsagt installert både programmer og spill på Vista, men ikke like mange som på XP foreløpig. Jeg bruker nå Vista på tre pc'er og har ingen problemer / lite problemer.

 

Men å påstå at du ikke får installert hverken programmer eller spill på Vista blir bare dumt.

Og hvis du ikke får installert Vista, hvordan vet du at du ikke får installert programmer og spill da? ;)

8058827[/snapback]

Som sagt, MAMMA får ikke installert det på sim PC, jeg har det installert på min PC, eller hadde da, helt til jeg fant ut at jeg ikke fikk kjøre noen spill på det, annen programvare vet jeg faktisk ikke, så det var kanskje litt dumt å si at jeg ikke får installert programvare på det :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...