Gå til innhold

C&C: Tiberium Wars Generelt & Demoprat.

Anbefalte innlegg

Skrevet
nei nei nei og nei

Forbaska at de skal dra inn aliens , ødleger serien med dette. Forferdelig.

C&C kommer aldri til og bli som før.

Dette blir for dumt rett og slett , men selvsagt skal jeg prøve spillet , og døme det da. Men mener nå at de ødleger en spille sereie veldig med dette.

7887637[/snapback]

Mange mener at dette er slik det skal være, og det ble sagt av Westwood etter Tiberian Sun at det neste spillet skulle ha 4 sider, vi fikk bare 3, husker ikke helt hva den siste siden skulle være.

Dette kan dessuten bringe behov for nye taktikker inn i serien, alle husker jo Starcarft og hvordan de 3 sidene er helt forskjellige...NOD og GDI er svært like, men ikke helt like, men det sr ut som de nå har skapt en tredje side som er helt innovativ. Hvis det stemmer så byr det på masse nye utfordinger i serien for fansen.

Anyway, hvis dette gjøres riktig, så kan C&C3 være et fremtidig populært LAN og Nettspill for RTS fans.

7888388[/snapback]

Synes ikke de burde dratt inn vesner ifra rommet , men en annen gruppe som kanskje hadde blitt dannet nå i mellom disse store supermaktene.

Ja MP mulighetene blir nok store og greie , men helt ærlig tror jeg ikke det blir en så stor suksse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plagar meg ikkje nevneverdig at den tredje faksjonen er romvesen, var som forventa. Så lenge eg får eit bra spel er eg nøgd i lange banar.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Tråden er nå forandret til generelt om C&C3. Demo kommer Mandag den 26. Februar!

Lagt til masse info i første post om det kommende spillet og de eldre.

Endret av Atomics
Skrevet (endret)

Doh, Datorot :(

Edit: Fikset, 23 endret til 26 Feb, slik det var ment å være fra starten :)

Endret av Atomics
Skrevet
Jeg synes nå Generals var mye berde enn alt det andre som kom ut etter RA2.

Men C&C 1 er vel det spillet jeg har hatt mest glede av, rett over BF2.

8006890[/snapback]

Generals er jo det einaste som har kome ut etter Red Alert 2. :dontgetit:

Skrevet
Jeg synes nå Generals var mye berde enn alt det andre som kom ut etter RA2.

Men C&C 1 er vel det spillet jeg har hatt mest glede av, rett over BF2.

8006890[/snapback]

Generals er jo det einaste som har kome ut etter Red Alert 2. :dontgetit:

8007087[/snapback]

Javell, hele C&C serien etter 1, plus revenge, tiberian sun osv tenkte jeg på, kan ikke kronologien på det.

Skrevet

Har vært fan av Command and Conquer helt siden broren min fikk seg det til jul i 95 (kanskje var det 96, husker ikke, men helt nytt var det). Er veldig glad for at det er tilbake med NOD (Kane <3) og GDI =)... Generals var tøfft, men jeg liker historien med NOD og GDI mye bedre.

Skrevet

Kun 1 dag igjen til Demo Release nå, la oss håpe at andre enn Fileplanet får tilgang til den. Hadde vært svært fint hvis Gamer.no fikk en opp på sine servere...*hint hint* :)

Vet noen om dette er en Singleplayerdemo eller Multiplayer demo?

Skrevet (endret)
Kun 1 dag igjen til Demo Release nå, la oss håpe at andre enn Fileplanet får tilgang til den. Hadde vært svært fint hvis Gamer.no fikk en opp på sine servere...*hint hint*

Vet noen om dette er en Singleplayerdemo eller Multiplayer demo?

Demoen inneholder 1 tutorial mission, 2 campaign missions og 1 skirmish med 4 forskjellige vanskeligheter.

Campaign missions er fra GDI sin.

Kilde : Ign.com

EA har faktisk vist at de kan lage bra strategi, så jeg setter en knapp på at de klarer det denne gangen. I motsetning til med generals.

Endret av tidus2k4
Skrevet

Samma det, bare lengre tid å glede seg på? :D

Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Kane Edition forhåndsbestilt hos komplett.no, dette blir bra!

Jeg satt forøvrig medred alert 2 og Yuri's revenge her om dagen, de er jo steinbra spill enda, sjøl om de er endel år gamle!

Skrevet

Men grafikken er jo så sugen? Mulig fordi jeg har spilt det bare på Play station 1..

Ellers, jeg likte veldig godt red alert 2 og yuri's revenge, som sagt. Renegade var ikke dårlig heller, men litt annerledes

Skrevet
Red Alert 1 er faktisk det beste hittil, etter min mening ! :) Maken til stemning skal man lete lenge etter. Og med den herlige musikken :love:

8021701[/snapback]

Ja, musikken til RA-spillene er noe av det heftigste som er laget noensinne. Liker Hell March spesielt godt.

Skrevet
Men grafikken er jo så sugen? Mulig fordi jeg har spilt det bare på Play station  1..

Ellers, jeg likte veldig godt red alert 2 og yuri's revenge, som sagt. Renegade var ikke dårlig heller, men litt annerledes

8021803[/snapback]

Grafikken er akkurat passe på RA1, mer fokus på det man skal gjøre. Samme med C&C1, stemningen er utrolig god.

Skrevet
Men grafikken er jo så sugen? Mulig fordi jeg har spilt det bare på Play station  1..

8021803[/snapback]

Grafikken er akkurat passe på RA1, mer fokus på det man skal gjøre. Samme med C&C1, stemningen er utrolig god.

8022650[/snapback]

Grafikken i RA er ganske passe, men i C&C 1 så er det litt vel pixelert. Vanskelig å se tydelig hva som er hva. Fikk ikke helt sansen for den.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...