Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med GeForce 7600 GS


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller så henger plutselig hele maskinen seg og det kommer en bluescreen med dumping memory tullet. Står at det er noe galt med nv4_disp.dll (mener jeg å huske det var).

 

Har prøvd å installere XP på nytt med driverene som fulgte med skjermkortet og har prøvd med nyeste nForce driverene. Men det hjalp ikke.

 

Merk at dette ikke gjelder alle spill, kan fint spille Sims 2, Settlers 3, Civilization 3, The Godfather - The Game og SimCity 3000 (eneste jeg har prøvd som virket siden jeg reinstallerte). Mens f.eks. Battlestations Midway, SWAT 4 og Company of Heroes virker ikke.

 

Så, noen som har noen forslag?

 

Kortet er fra Club 3D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er AGP. Glemte å nevne det.

 

Flott at Club 3D lager kort som tydligvis er helt loka da. herregud ass, jaja, får kontakte Netshop i morra og levere det tilbake da.

 

Det som er så rart er at kortet funka fint en liten periode etter jeg installerte det, men så plutselig ville det ikke mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Ja, er AGP. Glemte å nevne det.

 

Flott at Club 3D lager kort som tydligvis er helt loka da. herregud ass, jaja, får kontakte Netshop i morra og levere det tilbake da.

 

Det som er så rart er at kortet funka fint en liten periode etter jeg installerte det, men så plutselig ville det ikke mer.

 

Trur ikke det er Club3D, andre 7600GS kort har oxo probl.

 

Kortet jeg hadde funka aldri, dvs. det fikk BOD uansett spill etter ei stund. Eneste det klarte var 3Dmark05 - kjørte i flere timer uten feil.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...