Gå til innhold

Rart harddiskproblem, vennligst hjelp.


lavoll

Anbefalte innlegg

Problemet er som følgjer:

 

Når eg bootar maskina kjem det ein kort melding i bios som seier at "80 conductor-cable" ikkje er tilkopla. Deretter sluttar datamaskina å lese på harddisken, i det den skal til å laste inn windows xp.

 

Eg har bytta kabel med den som er på cdrom´en, og dette gav ikkje noko resultat.

 

Når eg trykkjer f5 før windows skal laste, får eg opp valg (sikkerhetsmodus osv) men det maskia stoppar i det den skal laste windows.

 

Eg prøvde å installere Win98 men fekk beskjed om at det måtte dannast ein dospartisjon, grunna at filsystemet på disken er NTFS.

 

I og med at maskina finn ut at eg har ntfs, og at den kan gi meg fleire val i det eg startar kan det tyde på at harddisken ikkje er øydelagt.

 

Kva kan eg gjere? Kva er i vegen?

 

Maskina er ikkje overklokka og specs er som følgjer:

ABIT kt7a

900mhz Duron

Quantum IDE ATA-100 30GB "Quiet Drive"

512mhz 133mhz SD ram

Gf4ti4600

LG 12x8x32

 

:: edit : la til ein "a" ::

 

[ Denne Melding var redigert av: lavoll på 2002-12-02 16:20 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.. rare greier. Den har jo funka fint i over eit år. Kanskje eg skal stikke ein tur bort på ikt og spørre om dei har nokre til overs. Ellers tenkte eg å rote i den alt for store samlinga med umerka cd-ar for å sjå om eg finn ein sikkerhetskopi av winxp der ein plass :grin:

Lenke til kommentar

Du kan telle antallet ledere på IDE-kablen din(40=ATA33, 80=ATA66/100). ATA66 kabler pleier å ha en blå kontakt som skal tilkobles hovedkort.

 

Meldingen som du får har i utgangspuktet ikke noe med at XP ikke starter. Den indikerer at det ikke er en ATA66 kabel tilkoblet HD.

 

Når du sier at du har brukt kabelen til CD-rom, så mener du vel selvsagt at du har brukt en fysisk annen kabel?

 

I så fall er det ett merkelig problem du har(ikke feil på selve kabel). Kan jo gjette at det kan være noe med kontrolleren. Dette kan du sjekke ved å sette disken din på IDE-2(master) og sette BIOS til å boote med denne instillingen.

 

En annen ting du kan gjøre er å kjøre en reperasjonsinstallering av XP.

 

Dette problemet trenger ikke å være knyttet direkte til HD/Kontroller.

Lenke til kommentar

Vil tro at den meldinga om 80-leders kabel har vært der hele tiden, du har bare ikke lagt merke til den før nå? Skal ikke bety annet enn at du ikke har helt optimalt oppsett, disken blir noe raskere med en slik kabel.

Boot XP CD'en, naviger fram til Recovery Console, så kjører du chkdsk /r.

Lenke til kommentar

Det er godt mogleg den meldinga har vore der før, for den er der i mindre enn eit halvt sekund. Måtte trykke på pause/break for å sjå kva som stod der. Eg tykkjer berre det er merkeleg at dataen skal begynne å messe med dette no, sidan den ikkje har gjort det før.

 

Skal prøve recovery mode. og ein 80 leders kabel, viss det gir betre ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...